۲
فرماندار تفتان:

پوست اندازی مجاهدین خلق برای رسیدن به اهداف شوم/ فریب جوانان از راه شعارهای اسلامی وانقلابی

فرماندار تفتان گفت: مجاهدین خلق از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی درصدد ایجاد چالش و مقابله با نظام برخواسته از آرای مردم ملت ایران برآمدند.
پوست اندازی مجاهدین خلق برای رسیدن به اهداف شوم/ فریب جوانان از راه شعارهای اسلامی وانقلابی
علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان در گفتگو با خبرنگار تفتان ما به ماهیت اصلی سازمان مجاهدین خلق اشاره کرد و عنوان کرد:  این سازمان در ابتدا با شعارهای مذهبی و همراهی انقلاب توانست بعد از انقلاب تعدادی از جوانان را جذب کند ولی بعدها با انجام اقدامات منافقانه متوجه ماهیت اصلی سازمان شدند.

وی اظهارکرد: بنی صدر که زمامدار مقام ریاست جمهوری بود بدلیل عدم احترام به نهادهای قانونی و رعایت نکردن بایدها و نبایدها و استفاده از هر ابزاری در مقابله با مخالفان همکاری با گروهک ها و اطاعت پذیری از معاندین علیه نظام مهمترین دلیل عزل وبی کفایتی بنی صدر بود.

فرماندار تفتان افزود: سازمان مجاهدین خلق از جمله گروه های تروریستی شناخته شده در جهان است که ترورهای زیادی در دهه شصت انجام دادند که بیش از ۱۷ هزار نفر از شخصیت های سیاسی و مردم عادی به دست عوامل این گروه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به ماهیت منافقانه سازمان تصریح کرد: سران این گروه با فریب اسیران جنگ ایران و عراق که در زندان عراق بودند خواستند به آنها بپیوندند تا به این بهانه به کشور برگردند وبا بهانه های واهی دیگری نیز توانستند تعدادی را اغفال و جذب کنند.

شهنوازان بیان کرد: این سازمان از بدو تاسیس پوست عوض کرده و در دوره پهلوی رویکردی مخالف حکومت و نزدیک به اسلام داشت و هدف مبارزه علیه امپریالیست بود بعد از انقلاب تغییر وجهه داد و در خدمت امپریالیسم شد و علیه نظام و مردم ایران شروع به فعالیت  کردند.

فرماندار تفتان تصریح کرد: سازمان مجاهدین بعد از جنگ تحمیلی نیز بهذفعالیت های ضدایرانی خود ادامه داده و علاوه بر اقدامات تروریستی علیه مسؤلین و مردم ایران از طریق لابی های امنیتی و پارلمانی در اروپا و آمریکا و نشست ها و اقدامات جاسوسی شروع بهراختلاف افکنی در راستای رسیدن به اهداف خود کردند‌.

انتهای خبر/
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 453051
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *