۰
رئیس آموزش و پرورش شهرستان خاش:

مدارس خاش برای بازگشایی آمادگی کامل دارند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: تمامی مدارس این شهرستان برای بازگشایی مدارس و استقبال از دانش آموزان آماده شده اند
مدارس خاش برای بازگشایی آمادگی کامل دارند
به گزارش تفتان ما؛ شهنوازی رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان خاش  با اشاره به شرایط بازگشایی مدارس در قالب "پروژه مهر"، آماده سازی فیزیکی مدارس و تعمیر و تجهیز آنها اشاره کرد و گفت: آمادگی لازم برای شروع خوب و مهری مهربان در شهرستان خاش فراهم شده است؛ توزیع کتابهای درسی در مناطق دور دست در تمامی مقاطع گرفته و تحویل شده برای اولین بار در تاریخ شهرستان و ۹۸درصد کتابها در مقاطع مختلف گرفته و تحویل داده شده است.
 
وی افزود: تا قبل از بیست و پنجم تمامی کتابها در مقاطع مختلف تحویل خواهد شد که به نوبه خود گام مهم و تاثیرگذاری در روند درسی دانش آموزان خواهد بود.
 
شهنوازی ادامه داد: تقویت و استفاده از ظرفیت خیرین در شهرستان در راستای توسعه فضای آموزشی و تربیتی می تواند مؤثر واقع شود یکی دو مدرسه که قبلا در فضای استیجاری بوده نیز ظرفیت سازی شده است.
 
این مقام مسئول گفت: در حوزه ایرندگان هیچ گونه فضای آموزشی مورد نیاز نیست و تمامی فضاهای آموزشی اشباع شده است.
 
وی اظهار کرد: ددربخش مرکزی، پشتکوه و خود شهر با  چالشهایی روبرو هستیم که تمامی تلاش خود را برای برطرف نمودن آنها در میان مدت و دراز مدت بکارگیری خواهیم کرد.
 
رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان خاش بیان کرد: رفع مشکلات سرویس ایاب و ذهاب مدارس و نواقص و کمبودها در زمینه نصب سرعت گیر و نیز ترمیم تابلوهای راهنما و هشدار دهنده در محدوده استقرار مدارس انجام شده است.
 
شهنوازی تصریح کرد: جبران عقب‌ماندگی‌های ناشی از دو سال مواجهه سخت با کرونا بخصوص در حوزه آموزش، تلاش بی‌وقفه و همراه با برنامه ریزی برای کیفیت بخشی به خدمات قابل ارائه به دانش آموزان را می طلبد.

انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 452104
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *