۰

انباشت زباله ها در شهر و به خطر افتادن سلامت شهروندان خاشي + تصاویر

یکی از چالش‌هایی که شهروندان شهرستان خاش همواره با آن مواجه بوده اند، مشکل انباشته شدن زباله‌های این شهر است.
به گزارش  تفتان ما،  انباشت زباله‌ها در کنار جاده‌ها، نه تنها باعث آلودگی محیط زیست می‌شود، بلکه انواع بیماری‌ها را نیز به دنبال دارد و باعث گلایه شهروندان شده است.

انباشت زباله در بسیاری از محله های شهرستان خاش، وضعیت مطلوبی نداشته و رعایت نکردن استانداردهای دفع زباله و پراکندگی آن ها، مشکلاتی زیست محیطی و بهداشتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

علي اي حال رها سازی زباله ها در سطح معابر توسط برخی از شهروندان، کمبود سطل زباله در برخی از خیایان ها،فرسوده بودن برخی از سطل های زباله موجود و جمع آوری نامناسب زباله ها توسط شهرداری معضلی است که سلامت شهروندان خاشي را با خطر جدی مواجه کرده است و معضلی است که سالهاست گریبان این شهر را گرفته است.

در واقع رها کردن ظروف یک بار مصرف،پسماند غذاها، ضایعات کشتار روز مرغ فروشی ها،پوست میوه ها در سطح معابر هجوم مگس ها،پشه، گربه ها و سگ ها را با خود به دنبال دارد.

بعضا در ساعات اولیه صبح شاهد افرادی در کنار سطل های زباله ها هستیم که در حال جداسازی زباله ها هستن و مابقی را در در سطع معابر و جداول رها می سازند که این افراد چندی است که کار جمع آوری زباله ها را برای شهرداری با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام/
 
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 451089
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *