۰

دشمن شناسی و شجاعت فضیلت‌های بی‌نظیر در وجود سردار شوشتری بود

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن شناسی و شجاعت از جمله فضیلت‌های بی‌نظیر در وجود سردار شوشتری بود که ایشان را الگو قرار داده است.
دشمن شناسی و شجاعت فضیلت‌های بی‌نظیر در وجود سردار شوشتری بود
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،جواد کریمی قدوسی در مراسم هشتمین سالگرد شهدای وحدت در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و مسؤولان کشوری و استانی، علما و روحانیون شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: مظهر فضائل انقلاب اسلامی مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که به همه ایرانیان، مسلمانان، کشورها و بلاد اسلامی و اقوام تعلق دارد
وی ادامه داد: سردار شهید شوشتری نماد مظلومیت و مقاومت مردم سیستان و بلوچستان است، شهید شوشتری به خوبی به رسالت خود در راستای دفاع از اسلام و ولایت عمل کرد و امروز دفاع از جریان مقاومت و سردار شوشتری وظیفه تک تک ما است.
کریمی قدوسی بیان کرد: حمایت و جانفشانی در راه پیاده کردن آرمان‌های دین از ویژگی های سردار شهید شوشتری، سپاه و بسیج و آحاد مردم ولایتمدار است.
وی گفت: حفظ امنیت در جامعه اسلامی به روش دینی نه به هر قیمت و هر هزینه‌ای، بسیار ارزشمند است که سردار شهید شوشتری توانست آنرا اجرایی کند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: سردار شوشتری دریایی از مدیریت را درهم آمیخت تا بتواند به خوبی از پس این رسالت برآید، ایشان نماد یک فرمانده مقتدر و الگو بودند.
وی افزود: سپاه و بسیج در صحنه‌های مختلف نبرد حاضر هستند تا امروز سیستان و بلوچستان حلب نشود، پایداری امت اسلام به وحدت است، باید حفظ وحدت را واجب دانسته و به آن اهمیت بدانیم.
کریمی قدوسی بیان کرد: مردم باید در مسائل سیاسی دنیا پیرو احکام اسلامی و پیرو ولایت باشند، برهوشیاری خود افزوده و دشمن شناس باشند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جواب ما به ترامپ اتحاد و انسجام مان است، شیعه و سنی در کنار برای نابودی استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار و پیروزی امت اسلام هستند.
 

 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 441887
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *