۰
طي بيانيه هاي جداگانه؛

سران طوایف و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش سخنان گستاخانه ترامپ را محکوم کردند

سران طوایف و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش طی بیانیه هاي سخنان گستاخانه و وقيحانه ترامپ رئيس جمهور آمريكا بر علیه سپاه پاسداران و عنوان دادن نام جعلی به خلیج فارس را به شدت محکوم کردند.
سران طوایف و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش سخنان گستاخانه ترامپ را محکوم کردند
به گزارش تفتان ما، سران طوایف و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش طی بیانیه های جداگانه ای به پايگاه خبري تحليلي تفتان ما از طريق نمابر، سخنان بسيار زشت و سخيف رئيس جمهور آمريكا بر عليه سپاه پاسداران و عنوان جعلي خليج فارس را به شدت محکوم كردند و از وزارت امور خارجه ايران اسلامي خواستند که با اين مسئله به شدت برخورد و آن را پيگيري كند.
 
عصر جمعه این هفته دونالد ترامپ رئیس جمهور مغرور و دیوانه آمریکا پس از کش مکش های فراوان و نسبت دادن بدترین توافق تاریخ آمریکا به برجام ودروغ پردازی و اتهامات ناروا نسبت به ملت شریف ایران خروج یک طرفه آمریکا از این توافق را کلید زد و برجام را برای بازنگری به کنگره سپرد و  ادعاهای واهی درباره ایران و خلیج فارس و علیه نهاد مردمی سپاه پاسداران مطرح کرد که این اظهارات واکنش طوایف اهل سنت و اقشار مختلف مردم را در پی داشت. متن اين بیانیه ها به شرح ذیل است.
 
* در متن بيانيه طایفه شهنوازي آمده است؛
اخیرا با وحشی گری ترامپ و اعلام كردن سپاه مقدس پاسداران جمهوری انقلاب اسلامی ایران به عنوان تروریست ثابت كرد که استکبار جهانی فاقد ثبات قدرت در دنیاست و حرفهای ترامپ بیهوده و بدون معني است.
 
در ادامه اين بيانيه مطرح شده است: ترامپ دشمن  ویاوه گویی نادانی است که ما مردم ایران ها را با هر گرایش سیاسی متحد کرده و در آینده نه چندان دور خواهد دید که هنگامی که ما ایرانی‌ها علیه استکبار جهانی یکجا قد علم بکنیم، تمام دنیا نیز نمی‌توانددر برابر ما ایستادگی كنند.
 
اين بيانيه مي افزايد: ترامپ وکاخ سفید دیگر توان دیدن قدرت وموفقیت کشورمان را ندارند و تحمل كردن این موضوع برای شان سخت تمام شده است.
 
در اين بيانيه تاكيد شده است: ما مردم ایران همانطور که شهادت را با جان دل قبول کردیم و شهدا خظ قرمز ماست و همچنان باتمام قدرتی که داریم پشتیبان رهبری و ولایت فقیه هستیم اعلام می نمائیم که رهسپاریم با ولایت تا شهادت زنده ایم و تا آخرین قطره خون مان از کشورمان دفاع خواهیم كرد.
 
در پايان اين بيانيه آمده است: ما طایفه بزرگ شهنوازی اعلام انزجار از استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی همچنان دوشادوش سپاه بوده و با بسیجی بودن مان از تمام حریمهای کشورمان دفاع خواهیم نمود و اعلام میکنیم با جان دل و همرکاب سپاه پاسداران بوده و هستیم و تابع دستور و فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای تا آخرین قطره خون مان هستیم.
 
* همچنين در متن بيانيه طايفه مرادزهي آمده است؛
رییس جمهور تازه کار آمریکا با گستاخی تمام موضوع تروریستی بودن سپاه پاسداران را مطرح کرد، در حالی که آمریکا و هم پیمانانش خود منشاء تروریست جهانی هستند.
 
در ادامه اين بيانيه آمده است: سپاه از زمان شکل‌گیری تاکنون هر جا به حضورش نیاز بوده با اخلاص، احساس وظیفه، وجدان و رشادت و جانفشانی به صحنه آمده و امروز نیز به فعالیت خود با قوت بیشتر ادامه خواهد داد طایفه مرادزهی نیز همچون گذشته پشتیبان سپاه خواهد بود.
 
اين بيانيه مي افزايد: آنکه سبب نا امنی کشورهای منطقه شده و جان هزاران مسلمان و انسان بی‌گناه در مناطق مختلف جهان را به خطر انداخته و حتی آنها را آواره و کشته است، آمریکای جنایتکار و همدستان او هستند.
 
اين بيانيه تاكيد مي كند: سخنان رئیس جمهور آمریکا به خاطر خصومتی است که با سپاه دارد زیرا سپاه پاسداران منافع مستکبران و ستمگران را در منطقه به خطر انداخته است.
 
در ادامه اين بيانيه آمده است: همه مردم دنیا می دانند که کشوری همانند ایران در دنیا وجود ندارد و امنیت ایران مثال زدنی است و این امنیت حاصل جانفشانی‌های نیروهای نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران  است.
 
اين بيانيه تصريح مي كند: دشمنی بی پایان استکبار جهانی با کشورمان و بویژه سپاهیان سرافراز نشان می دهد دشمن به دنبال نابودی نظام اسلامی است، امروز آنچه باعث اقتدار کشور و حافظ دستاوردهای انقلاب است سپاه است و دشمن نیز به همین جهت سپاه همیشه سرافراز ما را نشانه گرفته است و بطور قطع دشمنان خارجی و داخلی هرگز نمی توانند به این نهاد مقدس مردمی آسیبی وارد کنند.
 
در پايان اين بيانيه آمده است: اینجانب حاج عبدالعزیز مرادزهی سرطایفه مرادزهی به نوبه ی خود و از طرف طایفه بزرگ مرادزهی  مثل گذشته  همبستگی خود را با نهاد مقدس سپاه پاسداران اعلام میکنم ومیگویم شیطان بزرگ هیچ غلطی نمی تواند بکند.
 
* در متن بيانيه علي كرد نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي آمده است؛
وَدَّ الَّذِینَ کَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِکُمْ وَأَمْتِعَتِکُمْ فَیَمِیلُونَ عَلَیْکُم مَّیْلَةً وَاحِدَةً [نساء؛ 102 ]
 
ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﺳﻠﺎﺡ ﻫﺎ ﻭ ﺳﺎﺯ ﻭ ﺑﺮﮒ ﺟﻨﮕﻰ ﺧﻮﺩ ﻏﻔﻠﺖ ﻭﺭﺯﻳﺪ،ﺗﺎ ﻳﻚ ﺑﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻫﺠﻮم آوردند.
 
در ادامه اين بيانيه امده است: اظهارات توهین آمیز،  بی پایه و سخیف چند شب اخير رییس جمهور آمریکا،  بار دیگر پنجه چدنی استکبار جهانی را از پس دستکش مخملین دولت سابقش نمایان کرد. بی اعتنایی به توافق هسته ای، چانه زنی مجدد بر سر توان دفاعی و تهدید به تحریم های بیشتر علیه ملت ایران نشان داد تنش ها همچون همیشه از سوی هیئت حاکمه آمریکا بوده و تمام اقدامات ضد استکباری جمهوری اسلامی دفاع از خود در مقابل هجمه هاست.
 
اين بيانيه مي افزايد: دولت مردان آمریکا بدانند که با رجزخوانی و جنگ روانی راه به جایی نخواهند برد و نتیجه این گستاخی ها، یکپارچگی و اتحاد ملت ایران در مقابل زیاده خواهی غربی ها خواهد بود.
 
 اين بيانيه تصريح مي كند: ترامپ باید بداند که جوانان ما همچون جوانان دهه اول انقلاب در مقابل دشمنان همچون یک مشت آهنین خواهند بود و هیچگاه اجازه نمیدهند که مستکبران عالم چه از آمریکای جهانخوار و هم پیمان کودک کش او رژیم غاصب صهیونیست نگاه چپ به این مرز و بوم بیندازد.
 
در اين بيانيه تاكيد شده است: ترامپ یاوه‌گو درحالی سپاه پاسداران را گروه تروریستی معرفی کرد که حمایت‌های آمریکا و متحدانش از گروهک تروریستی منافقین که آلوده به خون پاک 17000 شهید ترور در جمهوری اسلامی هستند بر همگان آشکار است.
 
اين بيانيه مي افزايد: وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک ارگان تروریستی می‏خواند، گویا نمی‏ بیند همین بازوی نظامی ایران بسیاری از تروریست‏های تولید آمریکا را از میدان به ‏در کرده است.
 
در پايان اين بيانيه تاكيد شده است: علي كرد نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي همگام با تمام مسئولین کشوری و لشكری، ضمن حمایت قاطعانه خود از سپاه پاسداران، یک‏صدا این عمل را محکوم كرده و خواهان برخورد قاطعانه مسئولین ذیربط با این رفتار است و اعلام می‏دارد در صورتی که هرگونه اقدام تحریک‏ آمیزی صورت بگیرد، آماده‏ ی هرگونه اقدام انقلابی و قاطعانه خواهد بود.
 
* در متن بيانيه معتمدین، علما و شورای اسلامی بخش مرکزی خاش آمده است؛
یثبت الله الذین آمنوا بالقول الثابت فی الحیوه الدنیا و فی الآخره و یضل الله الظالمین و یفعل الله ما یشاء  (سوره ابراهیم-۲۷)
 
در ادامه اين بيانيه آمده است: سخنان ستیزه جویانه و ماجراجویانه  ترامپ در اهانت  گستاخانه به ملت مسلمان و متمدن ایران و اظهارات ضد ایرانی وی ، سخنان نسنجیده در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعبیر خلیج عربی برای خلیج سرافراز و همیشه فارس کشورمان نشان داد  مرز باور ترامپ از همبستگی ملت دولت و تمام ارکان داخلی ایران، حباب کاذبی از کج فهمی سیاسی است که به پشتوانه گام اطمینان صهیونیستها و برخی  حکومتهای سست و بی اراده منطقه شکل گرفته است.
 
اين بيانيه مي افزايد: انقلاب اسلامی، امنیت ملی، تمامیت ارضی، خلیج فارس، رهبری انقلاب ، سپاه پاسداران ، وحدت قومی و مذهبی، ایثار و شهادت ، عدالت و اعتدال و غيره مفاهیمی فراسلیقه ای و نقاط اشتراک‌ عقیده و باور  مسولین و ملت ایران با هر نوع سلیقه و تفکری در هر نقطه از جغرافیای این کشور است.
در ادامه اين بيانيه آمده است: سخنان تکراری و بی‌پایه و اساس رئیس‌جمهور آمریکا که هنوز در افکار محدود و نژادپرستانه خود است به همراه مشاوره‌های نابخردانه جمعی از سیاستمداران آمریکا و رژیم صهیونیسم در خصوص جمهوری اسلامی ایران و فرزندان پاک و راستین این سرزمین  دور از انتظار نبوده و نیست.
 
اين بيانيه تصريح مي كند: دولت مستکبر آمریکا که مؤسس و حامی اکثر گروه های تروریستی و جنایتکار است در حالی ایران را به اقدامات بی‌ثبات کننده متهم می‌کند که رژیم های دست نشانده و دیکتاتور در پناه حمایت های پیدا و پنهان آمریکا سال هاست پیشگام نقض حقوق بشر و ستمگری هستند.
 
اين بيانيه مي افزايد: ملت بزرگ ایران به خوبی آگاه است که شیطان بزرگ همواره در آشکار و پنهان از تروریسم بین‌المللی و رژیم اشغالگر قدس و دولت‌های متجاوز منطقه حمایت می‌کند و بسیاری از جنگ‌ها و آشوب‌های جهانی ریشه در سیاست‌های امپریالیستی آن دولت استکباری دارد.
 
در اين بيانيه تاكيد شده است: دولتمردان ایران اسلامی با اطاعت از منویات رهبر انقلاب و با  وحدت و موضع گیریهای هوشمندانه و به پشتوانه توان دیپلماسی و دفاعی  تمامی توطئه های دشمنان نظام را خنثی كرده و با عقلانیت و اتحاد جواب یاوه‌گویی های آمریکا را داده و خواهند داد.
 
در ادامه اين بيانيه آمده است: تاریخ به روشنی حکایت‌گر داستان‌های بسیاری است و وجه مشترک تمامی آن‌ها، پیروزی حق بر باطل، ترویج اخلاق و نکوداشت آشتی میان ملت‌هاست و در هیچ برهه‌ای از تاریخ فردی با بی‌اخلاقی و تندخویی نتوانسته است پیشرفت و سعادت را برای ملت خویش به ارمغان آورد.
 
در پايان اين بيانيه تاكيد شده است: شورای اسلامی،  نخبگان،  علما شیعه و سنی  بخش مرکزی خاش ضمن محکوم کردن این سخنان و هشدار درباره هرگونه مداخله در امور ایران اعلام می‌ دارد  که مرزداران بلوچ در این خطه از خاک پاک ایران اسلامی ضمن هوشیاری و وحدت و همصدایی با کل ملت ایران  هر نوع جنگ طلبی را تقبیح نموده و  آماده دفاع یکپارچه از میهن خود برابر هر نوع دخالت بیگانه و ارزشهای این کشور و دستاوردهای خون پاک شهداست و قاطعانه ضمن تبعیت از ولایت و حمایت از سخنان و پاسخ کوبنده رئیس جمهور محترم به یاوه گوییهای ترامپ ،بسیج و سپاه پاسداران را افتخار  ملت ایران و بازوی توانمند عزت کشور میداند که در دل ملت ایران جای دارد.
 
همچنين دفاتر امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار خاش، شهرداري خاش و نوك آباد، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت، سران قبائل و طوایف و معتمدان ریگی، عمرزهی، کوشه اي، قلندرزهی، ترشابی، براهویی، شهلی بر، شه بخش، گرگیچ، میربلوچزهی، کرد و سهرابزهی، محمودزهی، بامری، تمندانی، نارویی، جمالزهی و خاشی، سالارزهی، مزارزهی، طوایف فارس و یزدی و بیرجندی، بخشداری نوک آباد، شوراي اسلامي خاش، شوراها و دهیاران نقاط روستایی، مدیریت و کارکنان شرکت سیمان، مدیریت و پرسنل کتاب و نوشت افزار دانشجو خاش، جامعه کشاورزان روستائیان و عشایر، پزشکان، ورزشکاران، فرهنگیان و بسیجیان خاش و غیره سخنان زشت و سخيف ترامپ رئيس جمهور آمريكا را محکوم کردند.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 441861
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *