۰
يكي از شاعران توانمند سيستان و بلوچستان:

سخنان رییس جمهور آمریکا مصداق پاره کردن برجام است/ صحبت هاي زشت ترامپ عليه ايران اسلامي همبستگی ملت را بیشتر کرده است

يكي از شاعران توانمند سيستان و بلوچستان گفت: سخنان رییس جمهور آمریکا مصداق پاره کردن برجام و ناشی از ضعف آمریکا در مقابل قدرت ایران است.
سخنان رییس جمهور آمریکا مصداق پاره کردن برجام است/ صحبت هاي زشت ترامپ عليه ايران اسلامي همبستگی ملت را بیشتر کرده است
ناصر ريگي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به سخنان بسيار زشت و سخيف ترامپ، اظهار كرد: اين سخنان بسيار نامناسب در شان همان رئيس جمهور نابخرد آمريكا است و ترامپ يك چهره منفور در همه دنيا است.
 
وي با بيان اينكه سخنان ترامپ نقض فاحش برجام است، گفت: صحبت هاي ننگين ترامپ نقض آشكار برجام و عدم پايبندي اين كشور به هر گونه توافق جهاني است و نشان از ضعف و ذلت استكبار جهاني است.
 
ريگي با بيان اينكه رئيس جمهور آمريكا شخصيتي ديوانه و ابله است، تصريح كرد: ترامپ در حال حاضر كه در عراق، سوريه، لبنان، افغانستان و يمن شكست خورده اين صحبت هاي زشت را مي كند و سخنان ناشي از استيصال اين فرد است.
 
وي بيان كرد: آمريكا همواره ثابت كرده است كه عهد شكن و دروغ گو است و آمریکا دشمن است و با نظام جمهوری اسلامی دشمن است، با اسلام دشمن است و این دشمنی هیچ وقت از بین نمی رود.
 
اين شاعر توانمند خاطرنشان كرد: صحبت هاي زشت و سخيف رئيس جمهور آمريكا سبب انسجام و وحدت هرچه بيشتر مردم ايران اسلامي مي شود و مردمان اين كشور با پيروي از منويات و فرمايشات رهبر انقلاب اسلامي با يكديگر در برابر هرزه گویی آمریکا متحد هستند و نقشه هاي شوم استكبار جهاني را نقش بر آب مي كنند.
 
وي با اشاره به سخنان زشت ترامپ عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران، اذعان كرد: سپاه ارگاني مردمي و انقلابي است و رئيس جمهور آمريك از اين نهاد مي ترسد چرا كه سپاه تمامي نقشه هاي آمريكا را در سراسر دنيا خنثي و نقش بر آب كرده است.
 
ريگي اظهار كرد: ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي هرگز با اين سخنان مسخره ترامپ ناراحت و غمگين نمي شوند و زره اي از اعتقادات خود كوتاه نمي آيند و همواره گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامي هستند و راه امام راحل و شهيدان انقلاب اسلامي را ادامه مي دهند و مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني خواهند زد.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 441820
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *