۰
شهردار خاش:

چهارمين بوستان شهرستان خاش به زودي به بهره برداري مي رسد/ تا پايان امسال تمامي معابر شهري با رعايت عدالت آسفالت خواهد شد

شهردار خاش گفت: چهارمين بوستان شهرستان خاش به زودي به بهره برداري مي رسد و اين خدمات نظام در راستاي ايجاد رفاه و آرامش براي شهروندان انجام مي شود.
چهارمين بوستان شهرستان خاش به زودي به بهره برداري مي رسد/ تا پايان امسال تمامي معابر شهري با رعايت عدالت آسفالت خواهد شد
عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: پروژه بهسازی و مرمت پارک بلوار بهداشت در دستور کار شهرداری قرار گرفته و همچنان  ادامه دارد.
 
وي با اشاره به طرح بهسازی بوستان های  شهر خاش و راه اندازی و ایجاد بوستان های جدید، تصريح كرد: یکی از اقدامات و فعالیت های مهم  فضای سبز شهرداری خاش رسیدگی به بوستان های قدیمی و بهسازی آنها در کنار احداث پارک ها و بوستان های جدید است.
 
تمنداني افزود: این طرح از ابتدای شروع به کار شورای اسلامی اخیر  در دستور کار این شهرداری  قرار گرفته و اقدامات بهسازی، مرمت و تجهیز مبلمان آنها در حال انجام است.
 
وي گفت: احداث سرویس بهداشتی، اجرای نرده‌گذاری، اجرای بتن‌ریزی، نصب ست کامل لوازم بازی پلی‌اتیلن و فوم مورد نیاز زیر وسایل، تعمیر چمن مصنوعی و فنس، رنگ‌آمیزی مبلمان پارکی وست ورزشی، لوله‌گذاری ، بهسازی سیستم روشنایی در این بوستان انجام خواهد شد.
 
تمندانی تصریح کرد: رسیدگی به پارک ها و بوستان های سطح شهر در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهری می تواند آرامش روانی را برای شهروندان به همراه آورد.
 
وي همچنين از آغاز عملیات جدول گذاری معابر محله بنیاد مستضعفان با عدالت محله ای خبر داد و گفت: عملیات جدول‌گذاری معابر محله بنیاد مستضعفان  آغاز شد و اجرای این عملیات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر، افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان و بهسازی معابر شهری انجام خواهد شد.
 
شهردار خاش تسهیل در تردد و عبور و مرور، سامان‌دهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها و جداول حاشیه معابر محله را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و بيان كرد: جدول‌گذاری معابر و خیابان‌ها به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر بسيار مهم و تاثيرگذار است.
 
تمنداني ادامه داد: ارائه خدمات محله ای و بهسازی معابر از اولویت های اصلی این شهرداری است که در این خصوص با توجه به مشکلات چندین ساله معابر  محله مستضعفان به دلیل نامناسب بودن آبروها و جداول که باعث تخریب آسفالت و ایجاد یک محیط غیر بهداشتی در محل شده بود، عملیات جدول گذاری، ساماندهی و اصلاح آبروها در این کوچه اجرا خواهد شد که این امر سبب می شود هدایت آب های سطحی و غيره به صورت مناسب صورت گیرد.
 
وي با اشاره به آغاز طرح لایروبی جوی های با هدف خدمات رسانی به شهروندان خاش، گفت: در راستای زیباسازی منظر شهری و حذف آلودگی های بصری همچنین جلب رضایت شهروندان طرح پاکسازی و لایروبی جوی های طبق برنامه زمان بندی شده اجرايي خواهد شد.
 
تمنداني هدف اصلی از اجرای طرح پاکسازی را حفظ محیط زیست شهری، جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و بهسازی فضای شهری دانست و گفت: تحقق این امر به زیباسازی شهر نیز کمک بسياري می کند.
 
وی خاطرنشان كرد: این طرح در راستای پاکسازی معابر اصلی و فرعی آغاز شده و تا پاکسازی تمام معابر اصلی و فرعی سطح شهر ادامه خواهد داشت.
 
شهردار خاش با بيان اينكه اقدامات شهرداري در راستای جلب رضایتمندی مردم است، اذعان كرد: پاکسازی جوی ها به منظور پیشگیری از بحران در مواقع بارندگی از جمله اهداف این عملیات است.
 
وی اظهار كرد: تمامي شهروندان در ایجاد شهری پاک و ایمن باید شهرداری را یاری و از تخلیه ضایعات و پسماندها در کانال ها و جوی‌ها خودداری کنند زیرا مردم در کاهش خطرات و هزینه‌ها نقش اساسی دارند.
 
انتهاي پيام/
 
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 441790
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *