۰

روزهای سیاه سیاه‌جامگان در لیگ برتر/ شوک مدل میثاقیانی به تیم «اکبرآقا»؟!

تیم فوتبال سیاه‌جامگان از ۹ هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر تنها ۷ امتیاز گرفته و هم امتیاز با ۲ تیم انتهای جدول در رده چهاردهم قرار دارد.
روزهای سیاه سیاه‌جامگان در لیگ برتر/ شوک مدل میثاقیانی به تیم «اکبرآقا»؟!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،تیم فوتبال سیاه‌جامگان از ۹ بازی گذشته خود تنها ۷ امتیاز کسب کرده و شرایط مساعدی در جدول ندارد. با توجه به تغییرات گسترده و اینکه این بار میثاقیان خودش تیم را از ابتدای فصل بست پیش‌بینی می‌شد مشهدی‌ها نتایج خوبی کسب کرده و جایگاه بهتری داشته باشند اما روند نتیجه‌گیری تیم میثاقیان به شکلی است که به نظر می‌رسد با این شرایط مجدداً این تیم در پایان فصل برای بقا بجنگد. اتفاقی که در فصل گذشته رخ داد و مشکی‌پوشان مشهدی در هفته اخر حکم بقای خود در لیگ امضاء کردند. 
میثاقیان در ابتدای فصل خواستار تمدید قرارداد اعضای کادر فنی‌اش شد و در حالیکه اکبر محمدی با مسئولان این باشگاه اختلاف داشت در نهایت با تمدید قرارداد وی موافقت شد تا کادر فنی با تمرکز کامل پا به مسابقات بگذارد. از سوی دیگر نفراتی مثل کیوان امرایی، محمدرضا خرسندنیا، میرهانی هاشمی، یونس شاکری، یوری‌چالک، احسان پیرهادی و ... به تیم اضافه شدند که البته با نظر کادر فنی، پیرهادی راهی نساجی شد و چالک هم مورد تائید میثاقیان قرار نگرفت. حتی مصطفی احمدی بازیکنی که راهی پدیده شده بود مجدداً به این تیم بازگشت تا خط هافبک مشکی‌پوشان شهر مشهد دچار مشکل نشود. در فصل نقل و انتقالات قرارداد نفراتی مثل حسین بادامکی، محمدرضا ناصری، پیام ملکیان، روح‌الله سیف‌اللهی، رضا شربتی و یرکوویچ تمدید شد و به نظر می‌رسید تیم مشهدی خوب نتیجه بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و شاگردان میثاقیان نتایج چندان دلچسبی نگرفته و در ۹ هفته اخیر تنها با ۷ امتیاز در رده ۱۴ جدول قرار گرفته‌اند.
تیم اکبر میثاقیان با ۱۳ گل خورده یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ برتر از این لحاظ است و مشکی‌پوشان شهر مشهد تنها در ۹ هفته اخیر ۸ گل زده و فقط یک بازی را برده‌اند. با این وجود نشست هیأت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان فردا صبح تشکیل خواهد شد و باید دید مسئولان این باشگاه از نتایج ۹ هفته اخیر سیاه‌جامگان حمایت خواهند کرد یا اینکه به این تیم شوک وارد می‌کنند، کاری که تخصص اکبر میثاقیان است!
انتهای پیام/
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 441782
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *