۰
امام جمعه اهل سنت خاش:

سخنان گستاخانه ترامپ نقض آشكار برجام بود/ وزارت خارجه باید در برابر گستاخي هاي استكبار جهاني و غرب قاطعانه برخورد كند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: سخنان گستاخانه ترامپ نقض آشكار برجام بود و برجام به عنوان یک تجربه؛ بی نتیجه بودن مذاکره با آمریکا را بار دیگر ثابت کرد.
سخنان گستاخانه ترامپ نقض آشكار برجام بود/ وزارت خارجه باید در برابر گستاخي هاي استكبار جهاني و غرب قاطعانه برخورد كند
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به سخنان شب گذشته رئیس جمهور آمریکا، اظهار كرد: صحبت هاي شب گذشته رئيس جمهور آمريكا نقض آشكار برجام بود كه نشان از پاره شدن برجام دارد.
 
وي با بيان اينكه ترامپ قوی ترین ضربه ای را که می توانست به برجام زد، تصريح كرد:  ترامپ چندين بار برجام را به صورت كامل نقض و رد كرده است و لذا بايد مسئولان وزارت خارجه ايران نيز پاسخي دندان شكن و محكم به سخنان و اراجيف ترامپ بدهند و به سادگي از كنار اين مسئله بسيار مهم گذر نكنند.
 
مولوي شهنوازي بيان كرد: همواره همه پيش بيني هاي رهبر انقلاب در خصوص عدم اعتماد به آمريكاي جنايتكار و شيطان صفت براي مردم آشكار مي شود و لذا مسئولان بايد هميشه بيانات گوهربار رهبري را سرلوحه و سرمشق كاري خود قرار دهند و از ايشان اطاعت و فرمانبري كنند.
 
وي ادامه داد: مقام معظم رهبري به صورت مكرر و به دفعات مختلف به بدعهدی‌ها و غیرقابل اطمینان بودن آمریکا اشاره داشتند و شب گذشته با سخنان گستاخانه ترامپ نمود واقعی این فرمایشات را شاهد بودیم.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به سخنان ترامپ در خصوص خليج فارس، خاطرنشان كرد: رئيس جمهور آمريكا شب گذشته  خليج فارس را خليج عربي خواند و با اين اقدام گستاخانه و زشت خود مي خواهد در حقيقت روابط ايران و عربستان را سرد كند و باعث جنگ و درگيري در بين كشورهاي منطقه شود تا به اهداف شوم و پليد خود دست پيدا كند.
 
وي با بااشاره به سخنان رئيس جمهور آمريكا در خصوص سپاه پاسداران، اذعان كرد: ترامپ از سپاه و نيروهاي اين ارگان مردمي و انقلابي هراس دارد چرا كه سپاه همه نقشه ها و توطئه هاي ننگين استكبار جهاني و ايادي آنان را خنثي و نقش بر آب كرده است.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه آمريكا از قدرت و اقتدار سپاه هراس دارد، اظهار كرد: امروز در كل دنيا سپاه پاسدارن توانسته دشمنان را از بين ببرد و گروهك هاي مانند داعش را نيز در كشورهاي منطقه نابود كند و امنيت را نيز در اين كشورها فراهم سازد و لذا آمريكا از اين اقدامات هراس دارد و احساس خطر مي كند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 441770
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *