۰
سرطایفه مرادزهی سيستان و بلوچستان:

آمریکا از حضور سپاه احساس خطر و ترس دارد/سپاه پاسداران بزرگترین قدرت دفاعی کشور و حافظ دستاوردهاي انقلاب است

سرطایفه مرادزهی سيستان و بلوچستان گفت: آمریکا از حضور سپاه احساس خطر و ترس دارد و آمریکا منتظر عواقب اتهام‌زنی به سپاه پاسداران باشد.
آمریکا از حضور سپاه احساس خطر و ترس دارد/سپاه پاسداران بزرگترین قدرت دفاعی کشور و حافظ دستاوردهاي انقلاب است
عبدالعزیز مرادزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به سخنراني رئيس جمهور آمريكا در خصوص برجام، اظهار كرد: ترامپ با گستاخی تمام مسئله تروریستی بودن سپاه پاسداران را مطرح کرد، در حالی که آمریکا و هم پیمانانش خود منشاء تروریست جهانی هستند.
 
وي با بيان اينكه سپاه از زمان شکل‌گیری تاکنون در همه جا حضور داشته است، تصريح كرد: سپاه همواره در هر جا كه به حضورش نیاز بوده با احساس وظیفه، اخلاص، وجدان و رشادت و جانفشانی به ميدان آمده و در حال حاضر نیز به فعالیت خود با قوت و اقتدار هرچه بیشتر ادامه خواهد داد و طایفه مرادزهی نیز مانند گذشته پشتیبان سپاه خواهد بود.
 
مرادزهی بيان کرد: آنکه باعث ناامنی کشورهای دنيا شده و جان هزاران مسلمان و انسان بی‌گناه در مناطق مختلف جهان را به خطر انداخته و حتی آنها را آواره و کشته است، استكبار جهاني و ايادي آنان است.
 
وی خاطرنشان کرد: سخنان ترامپ به دليل خصومتی است که با سپاه دارد زیرا سپاه منافع آمريكاي جنايتكار و ساير ستمگران را در منطقه به خطر انداخته است.
 
سرطايفه مرادزهي سيستان و بلوچستان بیان کرد: هيچ کشوری همانند ایران در دنیا وجود ندارد و امنیت ایران مثال زدنی است و این امنیت و آسايش حاصل جانفشانی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است.
 
وي گفت: دشمنی بی پایان آمريكا با ايران اسلامي و به خصوص نيروهاي جان بركف و فداكار سپاه نشان می دهد دشمن به دنبال نابودی نظام اسلامی است.
 
مرادزهی اذعان كرد: در حال حاضر آنچه سبب عزت و سربلندي ايران اسلامي و حافظ دستاوردهای انقلاب است همين نيروهاي سپاه سرافراز است و دشمن نیز به همین دليل همیشه ما را نشانه گرفته است و بطور قطع دشمنان خارجی و داخلی هرگز نمی توانند به این نهاد مقدس مردمی آسیبی وارد کنند.
 
وي اظهار كرد: طایفه بزرگ مرادزهی مانند قبل همبستگی خود را با نهاد مقدس سپاه پاسداران اعلام مي كند و شیطان بزرگ هیچ غلطی نمی تواند بکند.
 
انتهاي پيام/
 
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 441768
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *