۰
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

برپايي نمايشگاه هنري و تجسمي كودكان با استعداد خاشي/ اجراي بيش از ۲۰ ويژه برنامه هفته كودك در شهرستان خاش

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره يك شهرستان خاش گفت: نمایشگاه آثار هنری و تجسمي کودکان به مناسبت هفته کودک در اين شهرستان برپا شد.
 برپايي نمايشگاه هنري و تجسمي كودكان با استعداد خاشي/ اجراي بيش از ۲۰ ويژه برنامه هفته كودك در شهرستان خاش
مهبانو خسروي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به مناسبت هفته كودك با هدف تشویق و هدایت هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان به انجام کارهای صنایع دستی و ایجاد خلاقیت های کودکان و نوجوانان، نمايشگاه آثار هنري كودكان خاشي برپا شد.
 
وي با بيان همه این آثار زیر نظر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اين شهرستان آماده شده است، تصريح كرد: این آثار با رویکرد نگاه کودکان به دنیای اطراف توسط کودکان ايجاد شده و در این نمایشگاه کودکان صنایع دستی، نقاشی و هنری خود را در معرض بازدید علاقه‌مندان ودوست داران هنر قرار می‌دهند.
 
خسروي خاطرنشان كرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته به مناسبت هفته ی جهانی کودک در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره يك شهرستان خاش جهت بازدید همگانی  دایر است.
 
 

 
وي با بيان اينكه برنامه‌های هفته ملی کودک همزمان با سراسر کشور 15 تا 21 مهر در شهرستان خاش ادامه دارد، اذعان كرد: برگزاری نمایشگاه آثار کودکان و معرفی کودکان عاشورایی و نیز ديدار سفيران كودك با شهردار از ويژه برنامه هاي هفته كودك در شهرستان خاش بود.
 
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره يك شهرستان خاش اظهار كرد: كانون هاي پرورش فكري كودكان و نوجوانان در سراسر ايران با هدف ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين اين كودكان و نوجوانان ايجاد شده تا بتواند آن ها را به سوي كارهاي تجسمي و ذهني نيز هدايت كنند.
 
 

 
گفتني است؛ در ادامه این برنامه مسئولین شهرستان خاش از آثار و صنایع دستی کودکان بازدید كردند و در پایان مراسم هدایی جهت تبریک هفته جهانی کودک به کودکان اهدا شد.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ مسابقات بادبادكها، نقاشي، ويزيت رايگان كودكان و برگزاری کلاس هاي آموزشی آشنای با کمکهای اولیه و مانور نمادین زلزله در پیش دبستانی علم الهدي و نوآوران خاش با حضور اعضای کانون غنچه های هلال این شهرستان از ساير برنامه هاي ويژه هفته كودك در اين شهرستان بود.
 
 

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

انتهای پیام/
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 441763
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *