۰
فرماندار شهرستان خاش:

اصناف و پليس دو بازوي توانمند در تامين امنيت اجتماعي در كشور هستند/ همراهی اصناف با پلیس با ارزش‌ترین سرمایه است

فرماندار شهرستان خاش گفت: اصناف و پليس دو بازوي توانمند در تامين امنيت اجتماعي در كشور هستند و اصناف مي توانند با افزايش ضريب امنيتي مغازه هاي خود، نيروهاي پليس را در جهت كاهش وقوع سرقت ها ياري كنند.
 اصناف و پليس دو بازوي توانمند در تامين امنيت اجتماعي در كشور هستند/ همراهی اصناف با پلیس با ارزش‌ترین سرمایه است
 به گزارش  تفتان ما ، محمداكبر چاكرزهي در همایش "پلیس، امنیت و اصناف " كه در نمازخانه ستاد فرماندهي ناجا خاش برگزار شد، با بيان اينكه كسبه و بازارايان بازوان توانمند و مهم پليس در تحقق امنيت اجتماعي هستند، اظهار كرد: قشر اصناف نقش بسزا و تاثيرگذاري در برقراري اين امنيت در سطح جامعه دارند.
 
وي بيان كرد: پلیس یکی از پایه‌های امنیت نیروی انتظامی است که به عنوان نهادی آگاه و بیدار سعي مي كند تا در زمينه هاي مختلف، نظم و امنیت عمومی را در جامعه حکم فرما ساخته و میزان رضایتمندی مردم را افزایش دهد.
 
چاكرزهي خاطرنشان كرد: اصناف و بازاريان موظف هستند تا با اقدامات و فعاليت هاي خود به گونه اي عمل كنند تا رضايت مردم در حوزه امنيت نيز جلب شود و پليس نيز بايد در برخورد با ناهنجاري ها و مجرمين از هيچ كوشش و تلاشي دريغ نكند و با مجرمان برخورد قاطع و محكمي داشته باشد.
 
 

 
وي با تاكيد بر همكاري هرچه بيشتر ميان نيروهاي پليس و اصناف، بيان كرد: اصناف و بازاريان مي توانند با افزايش ضريب امنيتي مغازه ها و اصناف خود ياريگر نيروهاي پليس در جهت كاهش وقوع سرقت ها و فرصت هاي سوء استفاده سارقان را به حداقل ممكن برسانند و در اين راه با ناجا همكاري كنند.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش نيز در ادامه اين همايش، اظهار كرد: هدف از برگزاری همایش ایجاد تعامل بین پلیس و اصناف در راستای برقراری امنیت در سطح جامعه بوده که رسیدن به امنیت بدون حضور اصناف میسر نیست.
 
 

 
سرهنگ دوم احمد ثمره حسيني با بيان اينكه اصناف نمادي از آرامش و آسايش جامعه هستند، تصريح كرد: خوشبختانه اصناف و بازاريان اين شهرستان در اين مورد حرمت ها را رعايت مي كنند و براين مهم پايبند هستند.

 
وي خاطرنشان كرد: اصناف و بازاريان بايد با وظايف و رسالت خطير و سنگين نيروهاي نظامي و انتظامي آشنا شوند و اين قشر از جامعه بايد با نكات امنيتي آشنا باشند و نيروي انتظامي بايد با رافت و مهرباني با مردم برخورد كند و اين مهم را همواره سرلوحه كار خطير و حساس خود قرار دهند.
 
سرهنگ دوم ثمره حسيني اظهار كرد: اصناف و بازاريان بايد با تلاش جهادي و سخت كوشي خود در همه زمينه ها خصوصاً توليد و شكوفايي اقتصادي كشور قدم بردارند و از هيچ كوششي در اين مسير دريغ نورزند.

 
گفتني است، در پايان اين مراسم تعدادي كسبه و مسئولين نيروي انتظامي شهرستان خاش با اهداء لوح تقدير تجليل بعمل آمد.
 
همچنين به مناسبت هفته ناجا، فرمانده نيروي انتظامي و جمعي از پرسنل با فرماندار و شوراهای بخش مرکزی خاش ديدار كردند.
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 441752
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *