۰
با هدف جلوگيري از ريزش سقف و اتاق كلاس درس دانش آموزان؛

بازسازي و تعمير كامل يك مدرسه در حال تخريب توسط سپاه خاش/ مقابله با جهل و بي سوادي از برنامه هاي اصلي سپاه در مناطق مرزي و محروم است

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: مدرسه روستای درمحمد آباد دشت رباط بخش مركزي اين شهرستان به همت سپاه پاسداران به صورت كامل بازسازي و تعمير شد.
   بازسازي و تعمير كامل يك مدرسه در حال تخريب توسط سپاه خاش/ مقابله با جهل و بي سوادي از برنامه هاي اصلي سپاه در مناطق مرزي و محروم است
 سرهنگ پاسدار حسن فضلي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: طبق سياست هاي كلي و اساسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پروژه هاي محروميت زدايي و مردم ياري را در اين استان در اولويت نخست كارهاي خود قرار داده است.
 
وي بيان كرد: مدرسه روستای درمحمد آباد دشت رباط توسط سپاه پاسداران به صورت كامل بازسازي و تعمير شد.
 
سرهنگ پاسدار فضلي تصريح كرد: اين بازرسازي شامل رنگ آميز و تعمير درب و پنجره و ساير وسايل اين مدرسه به صورت كامل و ايمن است.
 
 

 
وي با بيان اينكه مقابله با جهل و بی‌سوادی از برنامه‌های اصلي سپاه در مناطق محروم و نقاط مرزي است، ادامه داد: اين مدرسه به دليل اينكه در حال تخريب بود هر لحظه امكان سقوط و ريختن آوار بر سر دانش آموزان را داشت لذا با تعمير اين مدارس گام بسيار بزرگ و مثبتي در راه محروميت زدايي و كمك به ادامه تحصيل فرزندان اين خطه است.
 
سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه سپاه پاسداران به مناطق محروم و كمتر توسعه يافته توجه ويژه و خاصي دارد، گفت: اين رويه همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد و درآينده كلنگ احداث چند پروژه ديگر در راستاي محروميت زدايي در چند نقطه محروم در شهرستان خاش به زمين خواهد زده شد.
 
 

 
فرمانده سپاه شهرستان خاش با اشاره به انجام پروژه هاي اقتصادمقاومتي، تصريح كرد: راهبرد اصلي سپاه در راستاي اجراي فرمان امام راحل مبني بر رفع محروميت زدايي از طريق توانمندسازي اقتصادي است.
 
وي ادامه داد: طبق فرمان مقام معظم رهبري مبني بر تحقق اقتصادمقاومتي؛ پروژه هاي بسيار زيادي در راستاي اقتصادمقاومتي و محروميت زدايي نيز انجام مي شود.
 
 

 
سرهنگ پاسدار فضلي بيان كرد: اعتقاد سپاه بر اين است كه در اين استان با اقدامات جهادي و بكارگيري نيروها و پتانسيل ها مي توان بر بسياري از مشكلات غلبه كرد.
 
وي اظهار كرد: در كنار پروژه هاي محروميت زدايي، ماموريت سپاه در مسئله اشتغالزايي نيز بسيار مهم است كه در اين خصوص با راه اندازي و ايجاد مشاغل و كارگاه هاي زودبازده با توجه به كمبود شغل، به دنبال ايجاد اشتغالزايي است.
 
 

 
.

 
.

 
.

 
.

 
.

 
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 441749
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *