۰
مسئول عقيدتي سياسي تيپ ۲۸۸ مستقل زرهي شهرستان خاش:

پیاده روی؛ ضامن سلامتی روح و جسم انسان است/ در دين مبين اسلام به انجام حركات ورزشي تاكيد شده است

مسئول عقيدتي سياسي تيپ 288 مستقل زرهي شهرستان خاش گفت: پیاده روی؛ ضامن سلامتی روح و جسم انسان است و دين اسلام نيز به انجام حركات ورزشي تاكيد كرده است.
پیاده روی؛ ضامن سلامتی روح و جسم انسان است/ در دين مبين اسلام به انجام حركات ورزشي تاكيد شده است
 حجت الاسلام محمدجواد رحماني در حاشیه برپايي همايش پياده روي خانوادگي در شهرستان خاش به مناسبت سالروز تاسيس سازمان عقيدتي سياسي در ارتش، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: هدف از برگزاری این پیاده روی توسعه فرهنگ ورزش و گذراندن یک روز خوب با ورزش و تاثیر آن بروی سلامتی روح و جسم افراد است.
 
وي بيان كرد: با توجه به اینکه تلاش برای حفظ سلامت اقشار جامعه دارای اهمیت بوده، لذا به مناسبت سالروز تاسيس سازمان عقيدتي سياسي در ارتش همايش بزرگ پياده روي خانوادگي با حضور جمع كثيري از پرسنل تيپ 288 مستقل زرهي و مركز آموزش 08 خاش در محل كوي سازماني امام حسن مجتبي(ع) برگزار شد.
 
حجت الاسلام رحماني با بیان اینکه پیاده روی موجب افزایش روحیه نشاط و شادمانی در مردم می شود، افزود: هدف دیگر از برگزاری این همایش پیاده روی ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در خانواده ها و نهادینه کردن فرهنگ پیاده روی خانودگی در بین خانواده ها و فرزندان آنان است.
 
وی با بيان اينكه كارمندان بايد حداقل نيم ساعت در روز پياده روي كنند، افزود: همایش های پیاده روی خانوادگی با هدف رونق دادن به ورزشهای همگانی برپا می شوند.
 
مسئول عقيدتي سياسي تيپ 288 مستقل زرهي شهرستان خاش با بيان اینکه توجه بیشتر خانواده ها به امر ورزش وسلامتی همواره مورد تاکید است، اذعان كرد: در قرآن کریم و روایات تاکید زیادی به امر سلامتی و ورزش دارد و این فرهنگ سالم باید در جامعه فراگیر شود.
 
حجت الاسلام رحماني از اقشار مختلف مردم خاش خواست با توجه به اینکه زمینه برای انجام پیاده روی در محیط سالم و با نشاط کوهستانی برای آنها فراهم است، به این مهم نگاهی ویژه داشته باشند و از فرصت در اختیار برای حفظ سلامتی خود بهره ببرند.
 
گفتنی است در پایان این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان با هدف نهادینه کردن فرهنگ این ورزش مفید جوایزی اهداء شد.
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 441747
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *