۰
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش:

اعتیاد معضل جدی برای جامعه امروز / مصرف مواد مخدر در بین جوانا روز به روز افزایش می یابد

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: معضل جدی جامعه امروزه اعتیاد و آسیب‌‌های اجتماعی آن است و مسؤولان با اشتغال‌زایی، برای جوانان آنان را از این بلای ویرانگر و خانمان سوز دور کنند.
اعتیاد معضل جدی برای جامعه امروز / مصرف مواد مخدر در بین جوانا روز به روز افزایش می یابد
به گزارش تفتان ما، سیامک میربلوچ زهی در ستاد ساماندهی جوانان با موضوع اعتیاد، اظهار کرد: جامعه ما  امروز با آسیب‌های جدی و بسیاری وبسیار مهمی  روبه‌رو است که بدون تردید بخش بزرگ این آسیب‌ها متوجه خانه است.
 
وی افزود: متأسفانه مسئله جدی جامعه امروز اعتیاد و آسیب‌‌های آن است که متوجه خانواده است وباید باید راهای پیشگیری با آن شناسایی و رفع شوند و به این موضوع باید توجه  ویژه‌ای شود.
 
میربلوچ زهی با اشاره به اهمیت ویژه و اثرگذار خانواده در جامعه، خاطرنشان کرد: علاوه بر دوستان ناباب که تأثیر زیادی در اعتیاد جوانان دارند، عامل اصلی افزایش آمار اعتیاد عدم توجه صحیح خانواده‌‌‌ها بر رفتار فرزندان خوداست .
 
وی ادامه داد: از این رو باید تلاش کنیم با افزایش آگاهی جامعه و تداوم آموزش‌های اجتماعی،برای خانوادها در راستای کاهش بحران  جامعه و پیشگیری از آنها قدم بزرگی  برداریم.
 
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش با اشاره به یکی از دلایل اصلی اعتیاد در جامعه  اظهار کرد: اکثر معتادان بر اثر بیکاری و فشارهای مالی زندگی به این سمت گرایش پیدا کرده‌اند که انتظار می‌رود مسؤولان اراده  کنند و با اشتغال‌زایی، جوانان را از این بلای ویرانگر دور کنند.
 
گفتنی است، در ادامه این نشست کارشناسان ادارات شهرستان خاش در خصوص جلوگیری از افزایش مصرف اعتیاد در بین جوانان راهکارهای را پیشنهاد دادند.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 441746
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *