۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

رژیم صهیونیستی از شکست داعش در منطقه به شدت نگران و عصبانی است/ امنیت جامعه حاصل تلاش نیروی انتظامی است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: رژیم صهیونیستی از شکست داعش در منطقه به شدت نگران و عصبانی است و مي خواهد با ترفند و توطئه شوم اقليم كردستان اين شسكت را جبران كند.
رژیم صهیونیستی از شکست داعش در منطقه به شدت نگران و عصبانی است/ امنیت جامعه حاصل تلاش نیروی انتظامی است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، با بيان اينكه اهل بيت عصمت و طهارت(ع) نماد و مظهر عمل به تقوا هستند، اظهار كرد: لازم است كه انسان همواره سيره و سبك زندگي ائمه را سرلوحه كار و زندگي خود قرار دهد و در اين راه گام برداريم تا به رستگاري و تقوا برسيم.
 
وي بيان كرد: مومنان لازم بايد هميشه در مقابل و مصيبت ها بايد قوي و مستحكم باشند و به خداوند باري تعالي توكل كنند.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به هفته نيروي انتظامي، تصريح كرد: مقوله و مسئله مهم و حياتي امنيت يكي از اركان اساسي هر جامعه اي است و لذا مهمترين مطالبه مردم از ناجا همين مسئله است و هفته ناجا هفته تجلیل از پلیس مردمی و اسلامی است.
 
وي با بيان اينكه نيروي انتظامي، مجاهد فی سبیل الله است، گفت: نيروهاي جان بركف ناجا مرد و مردانه مقابل تمامي تهديدها و نقشه هاي شوم دشمنان قد علم می کند و جهت دفاع از جان، مال و ناموس مردم سینه سپر می کند و اگر ایران در امنیت به سر می برد و این درحالی که منطقه ما ناامن و شعله ور است، به برکت نیروهای مسلح و نیروهای توانمند انتظامی است.
 
امام جمعه شهرستان خاش با تقدير از برگزاري مراسمات عزاداري امام حسين(ع) و همه دست اندركاران اين مراسمات، خاطرنشان كرد: حضور جوانان و مردمان هميشه در صحنه شهرستان خاش در اين مراسمات نشان از رويش انقلاب ما دارد كه سبب افتخار بوده و تمامي جوانان لازم است كه بدانند پرونده قیام سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين(ع) در همه سال در جامعه جاری و ساری باشد.
 
وي با اشاره به همه پرسي اقليم كردستان عراق و ديدار رهبر انقلاب با رئيس جمهور تركيه، گفت: شکست های پی درپی دشمنان در عراق، لبنان و سوریه باعث به راه انداختن کار جدید با موضوع همه پرسی در اقلیم کردستان شد و این زایمان زودهنگام سبب شد تا بچه ناقص الخلقه متولد شود.
 
وي بيان كرد: وحدت و ايران، تركيه، سوريه، عراق در كنار هم باعث مي شود نقشه اسرائیل و آمریکا مبنی بر تشکیل کردستان بزرگ به شکست منجر شود.
 
رئيس شوراي فرهنگي شهرستان خاش گفت: رهبر انقلاب اسلامي هوشمندانه و عالمانه مسائل را در اقلیم کردستان و مسائل مختلف بیان کردند و اعلام داشتند که دشمنان در پی تشکیل اسراییل جدید برای نزاع و درگیری و اختلاف‌افکنی است.
 
وي با بيان اينكه خانواده و اخلاق خانواده از ضروری‌ترین مباحث روز است، اذعان كرد: عواملی می‌تواند در تخریب بنیان خانواده اثرگذار باشد که نزاع بی‌مورد، جدال و ستیزه‌جویی میان اعضای خانواده یکی از این موارد است و باید حذر شود چون تردید و شک ایجاد کرده و محبت را از بین می‌برد.
 
وي با اشاره به روز دامپزشکی، روز روستا و عشایر، اظهار كرد: بايد از اين تريبون از زحمات تلاش گران در عرصه دامپزشکی و نیز روستاییان و عشایر سختکوش قدردانی کرد.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ همچنين در بين الصلاتين نمازجمعه سرهنگ احمد ثمره حسيني فرمانده انتظامي شهرستان خاش گزارشي از عملكرد خود ارائه كرد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 441630
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *