۰
وحشت رانندگی در جاده های مرگ

ارابه های مرگ همچنان در جاده های غیر استاندار سیستان و بلوچستان حادثه می سازد/ كشته و مجروح شدن 37 نفر در حوادث ترافیکی 72 ساعت گذشته + تصاویر

جاده هاي مواصلاتي خاش به زاهدان، سراوان و ايرانشهر كه از مهمترين جاده هاي جنوب شرق كشور محسوب مي شوند به دليل عرض كم، بار ترافيكي بالا وجود آسفالت های کم عمر و پف کرده و در بسیاری قسمت ها تکه پاره شده و همواره جان بسیاری از هموطنان در سايه بي تدبيري مسئولان را می گیرد و تاكنون هيچ مسئولي براي دوبانده كردن و رفع مشكلات اين محورها اقدامي انجام نداده است.
ارابه های مرگ همچنان در جاده های غیر استاندار سیستان و بلوچستان حادثه می سازد/ كشته و مجروح شدن 37 نفر در حوادث ترافیکی 72 ساعت گذشته   + تصاویر
علیرضا سرگزی مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: براثر برخورد یک دستگاه خودرو تویوتا حامل سوخت غیرمجاز با خودرو پژو در محور خاش به سراوان سه کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت.
 
وی بیان کرد: نیروهای امدادی اورژانس شهرستان خاش به محض اطلاع از این حادثه فوراً به محل اعزام و مجروحان به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان منتقل شد.
 
سرگزی با ا اشاره به حادثه دیگری، گفت: براثر برخورد سه دستگاه خودرو در محور ایرانشهر - خاش 2 نفر کشته و 8 نفر مجروح شدند و همچنین در  محور کمربندی بمپور به خاش یک دستگاه سواری پژو حامل اتباع خارجی غیرمجاز واژگون  که بر اثر این واژگونی ۱ نفر فوت و ۶ نفر مجروح و توسط وسایل نقلیه امدادی به مراکز درمانی  منتقل شده اند.
 
وی همچنین از برخورد یک دستگاه پژو با تویوتا در محور خاش به سراوان( 25 کیلومتری شهر گشت) خبر داد  و افزود: در این حادثه خودرو پژو 405 در ابتدا با الاغ برخورد و‌ سپس با خودرو تویوتا دو کابین شاخ به شاخ می شود که خودرو پژو در این حادثه طعمه حریق می شود.
 
مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش بیان کرد: در این حادثه هفت نفر از سرنشینان پژو و یک نفر از سرنشینان تویوتا دو کابین در این حادثه جان خود را از دست می دهند و هشت نفر دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش منتقل شدند.
 
سرگزی با بيان اينكه همواره بيشتر حوادث در محورهاي مواصلاتي شهرستان خاش رخ مي دهد، اذعان كرد: امدادگران فوريت هاي اورژانس و هلال احمر شهرستان خاش با مشاركت يكديگر در كمترين زمان ممكن به محل حادثه اعزام مي شوند و مصدومين را به بيمارستان ها منتقل مي كنند.
 
وي اظهار كرد: نيروهاي امداد و نجات اورژانس شهرستان خاش در هر ساعت از شبانه روز هميشه در جهت خدمات رساني به حادثه ديدگان در كمترين زمان ممكن در محل وقوع حادثه حاضر مي شوند و درمان هاي اوليه را انجام و مصدومين را به مراكز درماني منتقل مي كنند.
 

.

.

.

انتهاي پيام/
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 441459
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *