۰
وحشت رانندگی در جاده های مرگ در سایه بی تدبیری مسئولان؛

ارابه های مرگ همچنان در جاده های غیر استاندار سیستان و بلوچستان حادثه می سازد/ كشته و مجروح شدن 12 نفر در حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته

جاده هاي مواصلاتي خاش به زاهدان، سراوان و ايرانشهر كه از مهمترين جاده هاي جنوب شرق كشور محسوب مي شوند و در ورودي منطقه بلوچستان نيز قرار دارند متاسفانه به علت عرض كم، حجم ترافيك بسيار بالا و وجود آسفالت هاي غيراستاندارد و فرسوده، همواره جان بسياري از هموطنان را در سايه بي تدبيري مسئولان مي گيرد و تاكنون تنها مسئولان با شعارهاي رنگارنگ انتخاباتي به دنبال رفع اين مشكل بودند اما در عمل هيچ اقدامي انجام نشده است.
ارابه های مرگ همچنان در جاده های غیر استاندار سیستان و بلوچستان حادثه می سازد/ كشته و مجروح شدن 12 نفر در حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته
علیرضا سرگزی مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: بر اثر برخورد دو دستگاه پژو 405 و پرايد در کیلومتر 65  محور خاش به  ايرانشهر(حوالي دهستان كارواندر) 9 نفر مجروح شدند.
 
وی با بیان اینکه پس از اطلاع از وقوع این حادثه نیروهای امدادی اورژانس خاش با سه دستگاه آمبولانس بین راهی فورا به محل حادثه اعزام شدند؛ تصریح کرد: مجروحان این حادثه به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش منتقل شدند.
 
سرگزي همچنين از حادثه ديگري خبر داد و گفت: خودروي در حاشيه خاكي جاده خراب شده بود و خانواده از خودرو پايين شده بودند كه در اين ميان خودروي با سرعت زياد در محور خاش به ايرانشهر در حال حركت بوده كه با كودك 5 ساله برخورد كرده و اين كودك در دم جان باخت.
 
وي با اشاره به حوادث ديگري كه در 24 ساعت گذشته در محورهاي مواصلاتي خاش اتفاق افتاده است، افزود: براثر واژگوني يك دستگاه خورديو پژو در محور خاش به ايرانشهر (جنب پل اليدر) يك مجروح بر جاي گذاشت.
 
مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش با بيان اينكه 24 ساعت گذشته يكي از روزهاي پرحادثه براي شهرستان خاش بوده است، ادامه داد: براثر واژگوني يك دستگاه موتور سيكلت در مسير روستاي گونيچ يك نفر مجروح شد كه به بيمارستان امام خميني(ره) منتقل شد.
 
سرگزي با بيان اينكه همواره بيشتر حوادث در محورهاي مواصلاتي شهرستان خاش رخ مي دهد، اذعان كرد: امدادگران فوريت هاي اورژانس و هلال احمر شهرستان خاش با مشاركت يكديگر در كمترين زمان ممكن به محل حادثه اعزام مي شوند و مصدومين را به بيمارستان ها منتقل مي كنند.
 
وي اظهار كرد: نيروهاي امداد و نجات اورژانس شهرستان خاش در هر ساعت از شبانه روز هميشه در جهت خدمات رساني به حادثه ديدگان در كمترين زمان ممكن در محل وقوع حادثه حاضر مي شوند و درمان هاي اوليه را انجام و مصدومين را به مراكز درماني منتقل مي كنند.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 441186
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *