۰
فرماندار شهرستان خاش:

آزادگان هشت سال جنگ تحميلي؛ پیام‌رسانان خون شهداء هستند/ سركشي و ديدار با يادگاران جبهه و جنگ وظيفه همه مسئولان است

فرماندار شهرستان خاش گفت: آزادگان هشت سال جنگ تحميلي؛ پیام‌رسانان خون شهداء هستند و بازديد و سركشي از اين قشر از جامعه، وظيفه مسئولان است.
آزادگان هشت سال جنگ تحميلي؛ پیام‌رسانان خون شهداء هستند/ سركشي و ديدار با يادگاران جبهه و جنگ وظيفه همه مسئولان است
به گزارش تفتان ما، محمداكبر چاكرزهي در ديدار با جانبازان و خانواده هاي آنان، با تبریک فرا رسیدن روز ورود آزادگان به ایران اسلامی، اظهار کرد: این روزهای پرشکوه و سراسر مهر و خاطره با یک حادثه بسیار خطیر و حساس مصادف است که در زمینه زندگانی اجتماعی اتفاق افتاده و آن نیز جریان غزوه حمراء الاسد است.
 
وی تصريح كرد: ملت ایران اسلامی در موقعیت کنونی پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی و میراث دار فرهنگ مقاومت هستند.
 
چاكرزهي گفت: این آزادمردان با آن همه شکنجه و سختی دوران اسارت حتی ذره ای از اعتقادات و ادارات خود را به نظام اسلامی از دست ندادند و پس از گذشت هشت سال جنگ تحمیلی در پرتو رشادت های رزمندگان و پایداری و فداکاری با پیروزی و موفقیت ایران اسلامی به پایان رسید.
 
وي بيان كرد: آرامش امروز نظام و مردم کشور ما مرهون جانفشانی های نسل انقلاب در دوران دفاع مقدس و راهبرد های آزای بخش امام راحل (ره) است و نسل امروز باید بداند که نسل گذشته این کشور با نثار خون خود از خاک میهن در مقابل تمام دنیا نه یک کشور ایستادگی کردند.
 

 
چاكرزهي اذعان كرد: ما امروز آسایش، رفاه، عزت، امنیت و استقلالمان را مدیون از خودگذشتگی ها و جانفشانی های این ازادگان و قهرمانان هستیم و هرگز زحمتشان را فراموش نمی کنیم بلکه به وجود آنان افتخار میکنیم.
 
فرماندار خاش اظهار كرد: به راستی این قهرمانان به همه ی مردم دنیا نشان دادند که اسارت نمی تواند اعتقادات و آرمان های بلند و عظیم شان را تغییر دهد زیرا که افراد زیادی از این آزادگان در زیر شکنجه ها جان خود را دادند و به درجه ی رفیع شهادت نایل آمدند اما هرگز تن به خواری و ذلت ندادند.
 
گفتني است؛ در پایان این با اهداء  لوح تقدير و هديه اي از خانواده آزاده و جانباز عروج يافته تاج محمد ديوبند تجلیل شد.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 440845
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *