۰

گروسیان را نابود نکنیم اما در گذشته باید دروازه‌بان قوی‌تری جذب تراکتورسازی می‌شد/ مگر می‌شود مسلمان و طارمی به منشا پاس ندهند؟!

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس، گفت: تراکتورسازی می‌توانست گلرهای قوی‌تری بگیرد اما حالا که این شرایط به وجود آمده باید از فرزین گروسیان حمایت کند.
گروسیان را نابود نکنیم اما در گذشته باید دروازه‌بان قوی‌تری جذب تراکتورسازی می‌شد/ مگر می‌شود مسلمان و طارمی به منشا پاس ندهند؟!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،درمورد عملکرد تراکتورسازی در لیگ شانزدهم گفت: درست است که تراکتورسازی در رده شانزدهم جدول جای گرفته اما آنها با وجود تمامی مشکلات عملکرد خوبی داشتند و بسیار قوی کار کردند. تراکتورسازی با انگیزه و خوب تمرین می‌کند و در این سه مسابقه نشان داده حقشان باخت نبوده است.
وی افزود: تراکتورسازی مقابل پرسپولیس بهتر بازی کرد و در بازی اول کاملا از استقلال خوزستان سر بود. مقابل استقلال شرایط تراکتورسازی خیلی بهتر اما اما متاسفانه شانس یار این تیم نبود. با توجه به اینکه هیچ بازیکنی به تراکتورسازی اضافه نشده و آنها با جوانان خود کار می‌کنند شرایط این تیم را خوب می‌بینند و روز به روز هم وضعیت بهتر خواهد شد.
پیشکسوت تراکتورسازی و پرسپولیس در رابطه با وضعیت فرزین‌ گروسیان گلر تراکتورسازی عنوان کرد: گروسیان دروازه‌بان من در مس سونگن بود او اولین بازی خود را تحت هدایت من در این تیم انجام داد. او 3-2 سال نیمکت نشین بود و نباید در این شرایط توقع داشت بازیکن پس از 3 سال نیمکت نشینی بتواند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. او می‌خواهد این سه سال را در این وضع جبران کند و همین مساله کارش را دشوار می‌کند. گروسیان بدشانس هم هست. یک زمان پرسپولیس گلری به نام ساشا ایلیچ داشت که هر شوتی زده می‌شد در کنج دروازه جای می‌گرفت. گروسیان هم بدشانس است و شوت‌های سختی به او می‌رسد.
حلالی در رابطه با اینکه آیا قبول دارد گروسیان در سطح تراکتورسازی نیست و اینکه اعضای سال قبل مقصر هستند چرا که دروازه‌بان مطمئنی به عنوان نفر دوم جذب نکردند اظهار داشت: این مساله را قبول دارم. تراکتورسازی می‌توانست گلرهای بهتری بگیرد. در این شرایط هم چون گروسیان بازی نکرده شرایطش بسیار سخت شده است. من براساس پیگیری‌هایی که کردم فهمیدم او در تمرینات خوب بوده ولی شرایط بازی متفاوت است به هر حال نباید این دروازه‌بان را نابود کنیم او جوان است و باید کمکش کنیم.
وی در رابطه با عملکرد پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در کسب نتیجه عملکرد خوبی داشته اما کیفیت فنی که از این تیم سراغ داشتم را تانون مشاهده نکردم. تراکتور بهتر از پرسپولیس بازی کرد و در دیدار مقابل نفت هم بازی دو تیم پایاپای بود. در بازی پرسپولیس- نفت دو تیم شرایط حمله و دفاع را انجام می‌دادند که این برای تیمی در این سطح سم است. برای پرسپولیس که دو هفته دیگر باید در یک چهارم نهایی آسیا بازی کند این نوع بازی زیبنده نیست.
پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با مطرح شدن شایعه پاس ندادن به گادوین منشا از سوی بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: این حرف‌ها را شنیده‌ام و خیلی هم حالم بد شد چرا که نمی‌تواند چنین مسائلی صحت داشته باشد. وقتی دو بازیکن مثل مسلمان و مهدی طارمی با هم زندگی می‌کنند و اوقات بیشتری را کنار هم هستند طبیعی است به واسطه صحبت کردن بیشتر هماهنگ شوند اما مگر می‌شود آنها یک بازیکن را در موقعیت خوب ببینند و پاس ندهد. اینکه منشا با سایر بازیکنان هماهنگ شوند یک مقدار زمانبر است. شایعه پاس ندادن را رد می‌کنم.
انتهای پیام/
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 440772
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *