۰
گزارش خبری؛

عملکرد ضعیف مسئولان دولت تدبیر نگاه حمایتی هوادارانشان را در سیستان و بلوچستان ۳۶۰ درجه تغییر داد

برنامه ریزی ها و عملکرد ضعیف مسئولان دولت تدبیر و امید نگاه مردمان و هوادارانشان در منطقه مرزی سیستان و بلوچستان را 360 درجه تغییر داده است.
عملکرد ضعیف مسئولان دولت تدبیر نگاه حمایتی هوادارانشان را در سیستان و بلوچستان ۳۶۰ درجه تغییر داد
به گزارش خبرنگار سرويس سیاسی تفتان ما، به کارگیری فرمانداران و بخشداران و مدیران ناتوان و ضعیف و نگاه حزبی به مباحث در کنار ضعف در اجرای پروژه های زیرساختی و محقق نشدن وعده ها از این امر حکایت دارد که دولت در این استان نتوانسته آنطور که باید و شاید خود را نشان دهد.

هم اکنون در آستانه روزهای پایانی دولت شاهد بدترین انتقادها از سوی اقشار مردم و نیز منتقدان از عملکرد دولتمردان در سیستان و بلوچستان هستیم.

در مباحث استخدامی بی عدالتی های فاحشی را شاهد بودیم که برخی افراد بدون هزینه و پارتی توانستند به بدنه دولت نفوذ پیدا کنند.

قشر اکثریت و قاطع حامیان و فدائیان دولت چه در ابعاد مشاوره ای، چه در ابعاد رسانه ای، چه در ابعاد مدیریتی و غیره از نگاه دولت محروم ماندند و با دلسردی تمام نظاره گر فعالیت افرادی ضعیف و بسیار ناتوان هستند.

جناحها و احزاب در سیستان و بلوچستان چنان جایگاهی ندارند اما جریان وسیع مردمی به حزب ها و از جمله اصلاح طلبان اعتبار بخشیده که این مهم به واسطه حمایت علما و بزرگان از دولت و منتخبان ملت بدست آمده و بدست می آید.

فرمانداران و بخشداران و مدیران توانمند و پرتوان در سیستان و بلوچستان که شایستگی حضور در کابینه دولت را داشتند از دور در حسرت ماندند و خواهان پایان پذیری عمر دولت هستند.

اوج گرفتن فقر و محرومیت در کنار تنگی در معاش و نبود حمایت از حقوق کارکنان دولت و فعالان رسانه ای زمینه را برای کنار گذاشتن حمایتهای مردمی از دولت در کشور و منطقه سیستان و بلوچستان فراهم ساخته است.

مدیریت برنامه ها و احاطه پیدا کردن بر میدان با انتخاب و انتصاب و جذب افراد توانمند و دلسوز و فدایی به تمام معنای دولت میسر بود که متاسفانه با روی کار آمدن مشاورانی ناآگاه و نفوذ برخی افکار منحرف کننده از ورود افراد دلسوز و توانمند در حوزه های مختلف جلوگیری شد و هشدارها و صدای دلسوزان هم به جایی نرسید.

در انتخابات ریاست جمهوری ریزش شدیدی در آرای دولت یازدهم را شاهد بودیم و اگر ادامه این روند و دور شدن دولت از ملت و نشنیدن صدای دلسوزان وجود داشته باشد باید فراموش کردن دولت را انتظار بکشیم که نتیجه آن شکست در اجرای برنامه ها خواهد بود.
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 440488
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *