۰
قهرمان مسابقات جهانی و پیشکسوت ورزش خاش:

عدم حمایت مالی، بزرگترین چالش پیش‌روی ورزش سیستان و بلوچستان است/ دولت دوازدهم باید به نیازهای ورزشکاران و جوانان محروم توجه کند

قهرمان مسابقات جهانی و پیشکسوت ورزش شهرستان خاش گفت: وزارت ورزش و جوانان به عنوان یک مجموعه بزرگ و حامی جوانان و ورزشکاران باید با تمام توان و قوت برای جامعه هدف خود کار کند که در همین حوزه توجه به نیازهای جامعه هدف این وزارتخانه در خاش باید مورد در اولویت باشد تا استعدادهای جوانان و قشر ورزشکار شکوفا شود.
عدم حمایت مالی، بزرگترین چالش پیش‌روی ورزش سیستان و بلوچستان است/ دولت دوازدهم باید به نیازهای ورزشکاران و جوانان محروم توجه کند
محمدنبی خاشی کمال آباد در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: ورزشکاران علاقمند در شهرستان خاش علیرغم برخورداری از توان و استعداد بالا به دلیل نبود امکانات و تجهیزات و عدم حمایت مالی دولت نتوانسته اند ظرفیت های بارز و برجسته خود را به رخ مردم ایران و دنیا بکشانند.
 
وی با بیان اینکه سالهاست که ورزش در شهرستان خاش مورد توجه مسئولان قرار نمی گیرد، گفت: بسیاری از جوانان علاقمند و فعالان عرصه ورزش نتوانسته اند به خوبی ظرفیت های برجسته خود را به نمایش بگذارند که در این راستا می طلبد دولت به منطقه نگاهی ویژه داشته باشد.
 
خاشی کمال آبادی با بیان اینکه از عملکرد متولیان امر ورزش و جوانان رضایت چندانی وجود ندارد، تصریح کرد: ورزش در خاش برای رونق گرفتن نیازمندی نگاهی نو و توسعه محور بوده و باید تلاش شود از ظرفیت های منطقه برای حل مشکلات این حوزه بهره گرفته شود.
 
این ورزشکار بیان کرد: ساخت ورزشگاهها و ایجاد چمن مصنوعی و توسعه‌ دادن به فعالیتهای کوهنوردی و پیاده روی خانوادگی و اهمیت دادن به نیازهای جوانان و ورزشکاران پویا از نیازهای مهم در شهرستان خاش محسوب می شوند که جا دارد دولت به این مهم توجه کند.
 
وی با بیان اینکه چمن مصنوعی خاش سالهاست در نبود اعتبارات به فراموشی سپرده شده و تجهیزات خریداری شده با افت کیفیت و تخریب مواجه است، اذعان کرد: پناهگاه صبح تفتان هم برای انجام ورزشهای حوزه کوهنوردی و صعود به قله نیازمند نگاه ویژه است.
 
این قهرمان جهانی با بیان اینکه در مبحث ایجاد کوهستان پارک و مجهز کردن جاده سلامت مشارکت اداره ورزش با شهرداری خاش الزامی است، اظهار کرد: برای اعزام ورزشکاران توانمند و قهرمانان ملی و تیم های ورزشی به مقصد مسابقات استانی، کشوری، آسیایی، منطقه ای و جهانی مشکلات مالی فراوانی وجود دارد و بسیاری از توانمندی های خاش در همین موضوع رو به افول می گذارد و امیدواریم دولت چدید نگاهی ویژه به شهرستان خاش صورت بپذیرد و گامهای ارزشمندی برای حل مشکلات ورزشکاران و قشر جوان برداشته شود.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 440366
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *