۰

پوشش کارکنان بیمارستان‌های خصوصی با ایده‌آل‌های نظام تضاد دارد/ منشور عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها رعایت نمی‌شود

دبیر اجرایی همایش ملی عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها با اشاره به اینکه پوشش کارکنان و کادر درمانی بیمارستان‌های خصوصی با ایده‌آل‌های نظام و انقلاب تضاد دارد، گفت: منشور عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها رعایت نمی‌شود.
پوشش کارکنان بیمارستان‌های خصوصی با ایده‌آل‌های نظام تضاد دارد/ منشور عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها رعایت نمی‌شود
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،محمدرضا ذکاوت در همایش ملی عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اظهار داشت: بیمارستان‌ها به طور کلی به چند دسته تقسیم می‌شوند، به‌طورمثال بیمارستان‌های زیر مجموعه نیروهای مسلح، ناجا و وزارت دفاع در یک دسته بوده و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی و دانشگاه آزاد، آموزشی،‌ درمان و خصوصی در دسته‌های دیگر قرار می‌گیرند.
دبیر اجرایی همایش ملی عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها ادامه داد: در میان این بیمارستان‌ها آنهایی که زیر مجموعه نیروهای مسلح، ناجا و وزارت دفاع و... بوده از لحاظ بحث عفاف و حجاب وضعیت آنها بسیار خوب بوده و مطلوب است، ولی بیمارستان‌های خصوصی، آموزشی ـ درمانی و دانشگاه آزاد نمره‌های بسیار پایین‌ترین در این زمینه دارند که این موضوع در بیمارستان‌های خصوصی حادتر است.
ذکاوت اضافه کرد: بیمارستان‌های خصوصی به دلیل اینکه به فکر جلب مشتری هستند و نگاه درمانی توأم با سوددهی دارند، بنابراین پوشش کارکنان آنها مناسب نیست و می‌توان گفت با ایده‌آل‌های نظام و انقلاب در تضاد است.
وی گفت: طرح انطباق نیز که درواقع جداسازی زن و مرد در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها است به درستی اجرا نشده و نظارت بر آن مطلوب نیست. همچنین منشور عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها رعایت نمی‌شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 440079
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *