۰

افزایش بی‌سابقه اسیدپاشی در لندن

بر اساس اطلاعات رسمی که توسط گاردین منتشر شده است، تعداد جرائم استفاده از مواد اسیدی در لندن طی 3 سال گذشته بیش از 2 برابر شده است.
افزایش بی‌سابقه اسیدپاشی در لندن
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،با شیوع معضل اسیدپاشی در طی سه سال گذشته در کشور انگلیس، درخواست‌هایی برای محدودیت فروش این ماده مضر شده است. 
افزایش بی‌سابقه موارد اسید پاشی در انگلیس موجب آن شد تا درخواست‌هایی برای محدود کردن فروش مواد اسیدی مطرح شود که به راحتی در این کشور خرید و فروش می‌شوند و همین در دسترس بودن مهم‌ترین عامل در افزایش موارد حمله اسیدی است.
بر اساس اطلاعات رسمی که توسط گاردین منتشر شده است، تعداد جرائم استفاده از مواد اسیدی در لندن طی سه سال گذشته بیش از دو برابر شده است؛ در سایر نقاط انگلستان نیز جرائم اسیدپاشی افزایش قابل توجهی داشته است.
در پایتخت انگلیس، تعداد حوادث اسیدپاشی از آوریل 2014 تا مارس 2015، 186 مورد بوده است که به 397 مورد افزایش در همان بازه زمانی در سال 2017-2016 رسیده است. 
دکتر سیمون هاردینگ، استاد ارشد جرم شناسی دانشگاه انگلیس می‌گوید: «افزایش موارد اسید پاشی در انگلیس به دلیل مقابله با وقوع جرائمی بوده که با سلاح‌های سرد و گرم انجام گرفته‌ و این وضعیت باعث شده باندهای تبهکار خیابانی به طور فزاینده‌ای از این مواد استفاده کنند که به راحتی هم در دسترس هستند؛ ضمن اینکه در اکثر موارد، حمله با اسید برای مردان استفاده شده که همین موضوع تأییدی بر کل ماجرای افزایش استفاده از اسید است».
 هاردینگ اظهار داشت: «از سال 2010 تقریبا 2000 حمله اسیدی در لندن انجام شده است».
انتهای پیام/ 
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 440037
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *