۰

کشف بیش از 3 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز بانه/ فرار قاچاقچیان به داخل خاک عراق

فرمانده هنگ مرزی بانه از مبارزه جدی این هنگ با پدیده شوم قاچاق در جهت حمایت از تولیدات ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی و کشف بیش از 3 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز بانه خبر داد.
کشف بیش از 3 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز بانه/ فرار قاچاقچیان به داخل خاک عراق
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،سرهنگ کردلو فرمانده هنگ مرزی بانه در تشریح عملکرد هفته گذشته مرزبانان این هنگ در مقابله با قاچاق کالا پرداخت و گفت: مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق در جهت حمایت از تولیدات ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی از برنامه های جدی این هنگ است.
سرهنگ کردلو افزود: مأمورین پاسگاه مرزی هنگ ژال در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی با اشرافیت کامل و رصد نوار مرز متوجه شدند تعدادی متجاوز مرزی حامل بار قاچاق قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران را دارند که بلافاصله با کمین در مسیر مورد نظر سد راه آنان شدند.
وی تصریح کرد: قاچاقچیان که به عمق نوار مرزی عراق نزدیک بودند پس از مشاهده مأمورین بارهای خود را رها نموده و به داخل خاک عراق متواری شدند.
سرهنگ کردلو در ادامه گفت: ماموران در پاکسازی محل سه هزار و 540 عدد قرص و 83 کیلوگرم پودر بدنسازی کشف کردند.
فرمانده هنگ مرزی بانه تصریح کرد: همچنین مرزبانان این استان طی هفته گذشته موفق به کشف سه هزار و 817 ثوب البسه ، 610 عدد قطعات مختلف کامپیوتری شدند.
سرهنگ کردلو گفت:  مرزبانان این هنگ در این رابطه 15 عابر غیرمجاز و یک متجاوز مرزی را در سطح مرزهای استان دستگیر و تحویل مراجع مسئول دادند.
وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات را 3میلیارد474 میلیون ریال برآورد کرده اند.
انتهای پیام/
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 439911
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *