۰
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس:

در مسئله گازرساني به شهرستان خاش بي مهري شده است/ امنيت سيستان و بلوچستان با اقتدار و صلابت سپاه پاسداران بسيار عالي است

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: در مسئله گازرساني به شهرستان خاش بي مهري شده است و بايد مسئولان نسبت به گازرساني هرچه زودتر به اين شهرستان تلاش كنند.
در مسئله گازرساني به شهرستان خاش بي مهري شده است/ امنيت سيستان و بلوچستان با اقتدار و صلابت سپاه پاسداران بسيار عالي است
به گزارش خبرنگار تفتان ما، علي كرد در حاشيه برگزاري نماز عید فطر اهل تشیع و اهل سنت شهرستان خاش، با قدرداني از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و دوره پنجم شوراها، اظهار كرد: تاکید ما به دولت این بوده که به اقشار جامعه و حقوق شهروندی مورد توجه شود.
 
وي افزود: آبرسانی به خاش افزون بر هفده سال است که عملیاتی نشده اما در این دولت قول داده شده و قرارداد سه ساله ای برای اجرای آن بسته شده است.
 

 
كرد گفت: گازرسانی به خاش و جاده و بازارچه مرزی نیز در دستور کار نظام بوده و ما نیز در حیطه انجام وظایف پیگیری اجرای این پروژه ها هستیم و امسال در کنکور سهمیه پزشکی به نام خاش اخذ شده است.
 
وي کاهش و افت شدید منابع آبی را از دغدغه های مهم در جامعه خاش عنوان و اذعان كرد: در خصوص مشکلات کمبود منابع آبی و قطع شدید آب پیگیری های لازم را خواهیم داشت.
 

 
نماینده مردم شهرستان خاش اظهار كرد: حضور من در فراکسیون مستقلین مجلس با هدف خدمت به مردم صورت گرفته است و باید مطالبات بحق مردم را پیگیری کنم.
 
* اعمال خرابکارانه و تروریستی که با هدف برهم زدن نظم و آرامش در جامعه بوده محکوم است
فرماندار خاش نيز در ادامه از وضعیت کنونی در ممالک اسلامی و کشته شدن افراد بی گناه ابراز تاسف و هر گونه اعمال خرابکارانه و تروریستی را که با هدف برهم زدن نظم و آرامش در جامعه بوده محکوم است.
 
محمداکبر چاکرزهی با بيان اينكه تلاش دولت بر این است که به وعده های داده شده عمل کند، تصريح كرد: رای دادن دوباره به رئیس جمهور نشان از اعتماد مردم است.
 

 
وي ادامه داد: در بیش از یکماه اخیر به خاطر گرما و ماه مبارک رمضان فشارهای به مردم وارد که دولت تلاش کرد مشکلات و دغدغه های مردم پای کار آمد.
 
وی انتقاد پذیری و پاسخگویی به درخواست های مردم را از وظایف و شاخص های کار نظام دانست و گفت: مسئولان نظام با تحمل نقد و انتقادات در صدد حل مشکل مردم هستند.
 

 
فرماندار شهرستان خاش اجرای پروژه های مرزی، بهداشتی، آب رسانی، دو بانده کردن جاده خاش به زاهدان را از برنامه‌های نظام عنوان و اظهار کرد: بخشی از اعتبارات باید در سطح کلان پیگیری بشوند که نمایندگان یاری گر نظام باشند.
 

 
سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش نيز عید سعید فطر را به مردم و امت اسلامی تبریک گفت.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 439853
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *