۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز عيدفطر:

عيد فطر سمبل و نماد وحدت مسلمانان جهان است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: عيد فطر سمبل و نماد وحدت مسلمانان جهان است و در حقيقت و جشن عبوديت و بندگي خداوند بزرگ است.
عيد فطر سمبل و نماد وحدت مسلمانان جهان است
به گزارش تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز عيدفطر اهل سنت شهرستان خاش، با تبريك عيد فطر، با بيان اينكه روز عيد فطر آغازگر يك زندگي جديد است، اظهار كرد: ماه رمضان، مومنان توانستند يك ماه بر شيطان و نفس عماره غلبه كنند و بر نفس خود مسط شدند.
 
وی با بيان اينكه طی ماه رمضان، اراده‌ها جذب و افراد تقوا پیشه کرده اند، تصريح كرد: بايد هميشه در طول سال هم به همین شکل عمل کنیم.
 
مولوي شهنوازي گفت: قبل از پيروزي انقلاب مسائل و موضوعاتي كه در حال حاضر در جامعه است نبود و با پيروزي انقلاب مردم شاهد به دست آوردن نعمات و خدمات فراواني خصوصاً امنيت بودند كه ما امروز همه اي اين دستاوردها و نعمات را مديون انقلاب اسلامي هستيم و بايد شكرگذار بود.
 
وي با بیان اشاره به چادرهای جمع آوری مبالغ کمک به مساجد، حوزه های علمیه و ایتام، گفت: صندوق های کمک به نیازمندان و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی آماده جمع آوری کمک‌های شماست و بعد از گذشت یک ماه عبادت و بندگی با دستگیری از ایتام و نیازمندان ثواب این ماه را کامل کنید.
 
مولوي شهنوازي خاطرنشان كرد: عید فطر جشن زنده شدن دوباره انسان است و از اعیاد اسلامی، شکوهمندترین و مهمترین مظاهر حیات اجتماعی در تاریخ جامعه انسانی هستند و الگو و نماد وحدت و انسجام دنیای اسلام نیز هستند.
 
امام جمعه اهل سنت خاش نتایج و ثمرات ماه رمضان را خدایی شدن و تقرب الی الله عنوان کرد و اظهار كرد: مومنان و روزه داران حقیقی که زمینه سعادت در نهادشان بوده است در پرتو معارف روح بخش مکتب ماه رمضان استعداد حقیقی خویش را باز می شناسند و به سوی هدف و غایت نهایی خود قدم بر می دارند و به سعادت حقیقی و اخروی می رسند.
 
گفتني است؛ همچنين در حاشيه برگزاري نماز عيد فطر، علي كرد نماينده مردم شهرستان خاش و محمداكبر چاكرزهي فرماندار اين شهرستان در خصوص عملكرد و اقدامات صورت گرفته به ايراد سخنراني پرداختند.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 439849
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *