۰
سرپرست اداره تبليغات اسلامي خاش:

روز بزرگ قدس نقطه وحدت و همدلي سیاسی جهان اسلام است/ اعلام مسيرهاي راهپيمايي روز قدس در شهر خاش و بخش هاي تابعه

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: روز بزرگ قدس نقطه وحدت، اتحاد و همدلي سیاسی جهان و امت نبي مكرم(ص) است و بايد در اين روز همه ملت ايران در راهپيمايي دشمن شكن روز قدس شركت كنند و پاسخ محكمي به ايادي استكبار بدهند.
روز بزرگ قدس نقطه وحدت و همدلي سیاسی جهان اسلام است/ اعلام مسيرهاي راهپيمايي روز قدس در شهر خاش و بخش هاي تابعه
حجت الاسلام اكبر نيري در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با اشاره به حوادث اخیر در صدر جهان اسلام، اظهار كرد: جهان اسلام امروزه به بلاي خانمان سوزي مانند رژيم اشغالگر فلسطين گرفتار شده كه مي توان گفت منشاء و مبدا همه ی فساد و تباهی در روی عالم رژیم صهیونیستی است .
 
وی بيان كرد: رژیم غاصب صهیونیستی با حملات بی رحمانه و ظالمانه خود هميشه مردم مسلمان غزه را زیر بمباران و تهاجم وسیع قرار داده تا دل عالم اسلام را زخمی کند.
 
حجت الاسلام نيري تصریح کرد: غربی ها به همان مقداری که برای تیمار سگ خانگی خود اهمیت و ارزش قائل هستند اگر در مقابل انسان های مظلوم و بی گناه و کشتار بی رحمانه علیه آن ها عطوفت و محبت داشته و اقدامی را انجام می دادند امروز نیز بساط این رژیم از روی زمین برداشته می شد .
 
حجت الاسلام نيري با اشاره به برگزاري راهپيمايي دشمن شكن روز قدس در سطح شهرستان خاش، گفت: راهپيمايي روز قدس در شهر خاش راس ساعت 9 و سي دقيقه صبح از چهارراه پليس به طرف حسينيه صاحب الزمان(عج) برگزار خواهد شد.
 
وي ادامه داد: اين راهپيمايي عظيم روز قدس در بخش نوك آ‌باد راس ساعت 8:30 از مقابل بخشداري تا كانون پيام عاشورا و در بخش ايرندگان از ميدان بسيج تا سالن ورزشي ده رئيس برگزار مي شود.
 
حجت الاسلام نيري خاطرنشان كرد: مردم ایران اسلامی همواره تکلیف شرعی خویش را در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند و در روز قدس که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است با حضور خود در میدان و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا مشت محکمی در دهان ایادی استکبار زده و انزجار و نفرت خویش را از استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل غاصب که همیشه نوک پیکان جنایات در فلسطین و غزه هستند را نشان می دهند .
 
وی اظهار كرد: کجایند آن هایی که دم از حقوق بشر می زنند و اکنون خودشان با ظلم به بی دفاع ترین و بی گناه ترین مردم در غزه و فلسطین و ریختن خون بی گناه آنان بیشترین حریم شکنی را در خصوص حقوق بشر رقم می زنند و دست از این اقدامات ننگین خود بر نمی دارند.
 
انتهاي پيام/
 
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 439796
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *