۰

قابلیت صوتی دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ در آمریکا فعال شد

امکانات صوتی دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ به‌صورت محدود برای کاربران آمریکایی فعال شد.
قابلیت صوتی دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ در آمریکا فعال شد
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما،کاربران آمریکایی از همین حالا می‌توانند برای دسترسی پیش از موعد به قابلیت‌های صوتی دستیار شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی اقدام کنند.
آیا از جمله افرادی هستید که تست امکانات صوتی دستیار هوشمند بیکسبی برایتان جذاب است؟ سامسونگ هم‌اکنون در آمریکا این فرصت را در اختیار دارندگان دو گوشی‌ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس قرار داده است تا با ثبت‌نام در برنامه‌ی آزمایشی این کمپانی، به امکانات صوتی دستیار هوشمند بیکسبی دسترسی داشته باشند.
سامسونگ بیکسبی را به‌عنوان رقیبی برای سایر دستیارهای صوتی هوشمند (سیری، الکسا، گوگل اسیستنت) معرفی کرده است. این شرکت کره‌ای همچنین یک دکمه‌ی سخت‌افزاری مخصوص برای فعال کردن بیکسبی روی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود در نظر گرفته است و بدین طریق مهم بودن فرآیند توسعه‌ی دستیار صوتی یادشده را نشان می‌دهد؛ اما متأسفانه تمام قابلیت‌هایی که سامسونگ برای بیکسبی در نظر گرفته است از زمان شروع به کار این دستیار شخصی، فعال نبودند. دستیار هوشمند مورد اشاره در حال حاضر تجربه کاربری مشابهی با گوگل ناو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همان‌طور که گفتیم، برای فعال کردن بیکسبی و مشاهده‌ی امکانات ناقص این دستیار صوتی، کافی است دکمه‌ی سخت‌افزاری مخصوص را در لبه‌ی سمت چپ گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس فشار دهید. بد نیست اشاره کنیم که در حال حاضر قابلیت بیکسبی ویژن به‌صورت محدود و از طریق نرم‌افزار دوربین گوشی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این در حالی است که سامسونگ در توضیحات مربوط به معرفی دستیار شخصی خود، روی قابلیت‌ بیکسبی ویژن مانور زیادی داده بود.
پس از تکمیل امکانات بیکسبی، شرکت سامسونگ برنامه‌های بزرگی برای این دستیار هوشمند دارد. بیکسبی طراحی شده است تا بتوانید با دستورات صوتی و کنترل‌های لمسی در دل سایر اپلیکیشن‌ها نیز از این دستیار شخصی بهره ببرید. یکی از قابلیت‌های مهم بیکسبی بهره گرفتن از فناوری یادگیری ماشینی است. با این ویژگی بیکسبی می‌تواند عادات شما را یاد بگیرد و در نتیجه وظایف مختلف را به‌صورت بهینه‌تر و بر اساس نیاز شخصی‌ شما انجام دهد. سامسونگ اعلام کرده است که بیکسبی به‌زودی قادر خواهد بود دستورات پیچیده‌ی صوتی را تحلیل کند و علاوه بر این، امکان کنترل دستگاه‌های هوشمند خانگی با استفاده از فرامین صوتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
برنامه‌ی سامسونگ این است که بیکسبی را به‌طور بی‌وقفه به‌روزرسانی و زبان‌ها و امکانات جدیدی به این دستیار شخصی اضافه کند. پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌های شخص ثالث نیز از دیگر برنامه‌های سامسونگ برای ارتقاء قابلیت‌های بیکسبی است. در حال حاضر مشخص نیست دستیار هوشمند بیکسبی دقیقا چه زمانی به‌صورت کامل منتشر خواهد شد و بنابراین باید باز هم صبر کنیم تا ببینیم سامسونگ در آینده چه تغییراتی در بیکسبی اعمال خواهد کرد. پس از انتشار نسخه‌ی کامل بیکسبی می‌توان بررسی کرد که مزایای این دستیار شخصی نسبت به رقبای قدرتمندی چون گوگل اسیستنت و آمازون الکسا چیست. در هر صورت اگر می‌خواهید برای دسترسی زودهنگام به امکانات صوتی بیکسبی در برنامه‌ی آزمایشی سامسونگ عضو شوید، به این وب‌سایت مراجعه کنید.
منبع:زومیت
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 439755
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *