۰

کشف بیش از 73 کیلو مواد مخدر و دستگیری 3 قاچاقچی در عوارضی تهران - قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری سه قاچاقچی و کشف 73 کیلو و 793 گرم تریاک که در 234 بطری کوچک به طرز ماهرانه‌ای در یک اتوبوس جاسازی شده بود، خبر داد.
کشف بیش از 73 کیلو مواد مخدر و دستگیری 3 قاچاقچی در عوارضی تهران - قم
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط فردی به نام "ج" از استان های شرقی و جنوبی کشور به تهران، شناسایی و دستگیری متهم و همدستانش در دستور کار مأموران معاونت عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات انجام شده در این خصوص مشخص شد که متهم اصلی با همکاری فردی دیگر در صدد انتقال محموله مواد مخدر با یک دستگاه اتوبوس به تهران است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، با اشاره به اعزام چند تیم عملیاتی به محورهای مواصلاتی منتهی به تهران عنوان داشت: پس از ساعات ها تعقیب و مراقبت و کنترل نامحسوس خودروهای عبوری، در نهایت خودروی اتوبوس مذکور در عوارضی تهران - قم مشاهده و متوقف شد.
وی افزود: در این عملیات سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از خودرو 73 کیلو و 793 گرم تریاک که در 234 بطری کوچک به طرز ماهرانه ای در قسمت در عقبی اتوبوس جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 439745
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *