۰

زابل رتبه نخست را در زمینه کشف سلاح غیرمجاز به خود اختصاص داده است

فرماندار ویژه زابل گفت: زابل رتبه نخست را در زمینه کشف سلاح غیرمجازدر سیستان و بلوچستان به خود اختصاص داده است.
زابل رتبه نخست را در زمینه کشف سلاح غیرمجاز به خود اختصاص داده است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،هوشنگ ناظری یکشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: 117 نفر در مرکز نیاتک در هم‌اکنون در حال درمان هستند.
فرماندار ویژه زابل با تاکید بر انجام و افزایش برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه آسیب‌های اجتماعی، افزود: برای دختران گرفتار شده در دام اعتیاد نیز نیازمند مکانی برای نگهدار و درمان هستیم.
این مسؤول ادامه داد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر سال گذشته 795 پرونده قضایی تشکیل شده و 766 نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند.
وی گفت: زابل رتبه نخست را در زمینه کشف سلاح غیرمجاز به خود اختصاص داده و با توجه به اینکه مرزها در این منطقه در انسداد قرار دارد، کشفیات بیش از 569 کیلوگرم مواد مخدر رقم قابل توجهی است.
جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان نیز ادامه داد: بیش از 122 تن انواع مواد مخدر سال گذشته در این استان کشف شده که عمده آنها از نوع تریاک بوده است.
احمد طاهری افزود: 5 هزار و 822 نفر متهم در زمینه مواد مخدر سال گذشته دستگیر شده و بیش از 730 دستگاه خودرو از آنها توقیف شده است.
وی از انهدام 98 باند مواد مخدر در اسن استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از 1900 خرده فروش مواد مخدر نیز در مدت فوق دشتگیر شده‌اند.
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 438029
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *