۰

طلوع‌کیان: در بازی‌های کشورهای اسلامی اولویت‌مان کسب نتیجه نیست/ تغییرات در جوانان ادامه خواهد داشت

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: اولویت تیم ما در رقابت‌های کشورهای اسلامی کسب نتیجه نیست و به دنبال اهداف دیگری هستیم.
طلوع‌کیان: در بازی‌های کشورهای اسلامی اولویت‌مان کسب نتیجه نیست/ تغییرات در جوانان ادامه خواهد داشت
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،علیرضا طلوع‌کیان،، درمورد شرایط تیم ملی والیبال جوانان پیش از حضور در رقابت‌های کشورهای اسلامی  اظهار داشت: در رقابت‌های کشورهای اسلامی تمام تیم‌‌ها با بازیکنان اصلی خود می‌آیند. ما در این تورنمنت نتیجه برایمان در اولویت نیست، بلکه هدف‌ اصلی مان حضور در یک تورنمنت رسمی بود که شرایطش فراهم شد.
وی با بیان اینکه حالا بازیکنان می‌توانند محک جدی بخورند، ادامه داد: تداخل مسابقات ما با بازی‌های قهرمانی امید‌های آسیا کمی کار را پیچیده کرده است، اما به هر حال هر کدام از بازیکنان ما را که تیم امید نیاز نداشت به خدمت خواهیم گرفت. مابقی هم بسته به شرایط مسابقات امیدهای آسیا به ما اضافه خواهند شد.
طلوع‌کیان تیم‌های ترکیه، عربستان، قطر و پاکستان را حریفان اصلی ایران دانست و گفت: ما از اینکه می‌توانیم در این تورنمنت حضور پیدا کنیم واقعاً راضی هستیم. اگر قرار باشد این نسل در المپیک 2020 یا 2024 بازی کند باید از حالا حضور در دهکده مسابقات را تجربه کند. این نسل تا زمان المپیک دو بار می‌تواند این شرایط را تجربه کند؛ یکی کشورهای اسلامی و دیگری هم بازی‌های آسیایی 2018 که این اتفاق شانس بسیار خوبی است.
مربی تیم ملی والیبال ایران هدف اصلی تیم جوانان را موفقیت در مسابقات جهانی دانست و افزود: تغییراتی در ترکیب تیم داشتیم که این تغییرات با توجه به شرایط مان اعمال شده است. اگر بازیکنی الان در ترکیب نباشد به این معنی نیست که کلاً از ترکیب خارج شده است. بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی و حتی بعد از اردوی تدارکاتی نهایی هم امکان دارد تغییراتی ایجاد شود تا بهترین نفرات برای مسابقات جهانی انتخاب شوند.
وی درمورد برنامه‌های تدارکاتی جوانان تا پیش از شروع رقابت‌های جهانی، گفت: چند دعوتنامه داریم و در حال رایزنی هستیم. با توجه به اینکه بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی حدود یک ماه تا مسابقات اصلی زمان داریم باید به خوبی فکر کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 438000
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *