۰

پایان زورگیری خشن بچه‌محل‌های 17 ساله+عکس

چهار جوان 17 ساله که دهها فقره زورگیری خشن در مناطق مختلف غرب و شمال غرب تهران به ویژه در محدوده فرحزاد، میدان کتابی، نیایش و ... کرده بودند به دام پلیس افتادند.
پایان زورگیری خشن بچه‌محل‌های 17 ساله+عکس
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،در ساعت 10:30 مورخه 27 فروردین 96 مأمورین کلانتری 163 ولنجک در اتوبان نیایش – تقاطع چمران به چهار سرنشین جوان یک دستگاه خودرو پراید به شماره انتظامی ایران 66/*** د 97 مشکوک شدند.
پس از توقف پراید و در بازرسی اولیه، مأموران موفق به کشف یک قبضه قمه، دو قبضه چاقوی 30 سانتی متری، یک رشته زنجیر به همراه چند دستگاه گوشی تلفن همراه و همچنین مدارک شناسایی و کارت های عابربانک متعلق به افراد غیر از چهار سرنشین پراید شدند.
با دستگیری چهار جوان به نام های فرهاد، کامران، سامان و حمید ( هر چهار نفر 17 ساله ) و اعتراف اولیه آنها به مسروقه بودن اموال کشف شده، پرونده مقدماتی با سرقت های بعنف تشکیل و پرونده به دستور معاون ارجاع دادسرای ناحیه 29 تهران، جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی با بهره گیری از اموال بدست آمده از متهمین ( مدارک شناسایی ) موفق به شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگانی شدند که تمامی آنها به شیوه ای مشابه مورد ضرب و جرح، تهدید و نهایتا سرقت بعنف اموال قرار گرفته بودند.
پیرمردی 60 ساله پس از حضور در پایگاه یکم آگاهی و شناسایی دقیق و کامل متهمین ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 8 مورخه 27 فروردین 96   از پل مدیریت به مقصد خیابان مطهری، سوار یک پراید با چهار سرنشین جوان شدم؛ سه سرنشین در صندلی عقب نشسته بودند و من نیز در صندلی جلو؛ پس از حرکت و طی مسافتی کوتاه، ناگهان سرنشینان عقب بگونه ای به من حمله ور شدند که تیزی چاقو را زیر گلویم احساس کردم؛ آنها با وجود سن کم، بسیار خشن بودند؛ یک نفر از آنها چاقویش را زیر گلویم گذاشت و دو نفر دیگر، در حالیکه آنها نیز چاقو در دست داشتند، با تهدید اقدام به گرفتن گوشی تلفن همراه، عابربانک و رمز آن و دو میلیون تومان پول همراهم کردند؛ نهایتا در اتوبان نیایش، مرا از ماشین پیاده کرده و از محل متواری شدند.

متهمین که هر چهار نفر آنها بچه محل یکدیگر در منطقه قلعه حسن خان هستند، در همان تحقیقات اولیه به دهها فقره زورگیری در مناطق مختلف غرب و شمال غرب تهران بویژه در محدوده فرحزاد، میدان کتابی، نیایش و ... اعتراف کردند که با تجمیع پرونده های سرقت مشابه، کارآگاهان موفق به شناسایی دهها مالباخته ای شدند که متهمین اقدام به زورگیری از آنها کرده بوند.
سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به سن زیر 18 سال متهمین، قرار قانونی از سوی مقام  قضایی صادر و هر چهار متهم تحویل کانون اصلاح و تربیت شدند اما همچنان پرونده آنها جهت شناسایی دیگر شکات و مالباختگان، در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال رسیدگی است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد و توسط چهار سرنشین جوان یک دستگاه پراید سفیدرنگ مورد زورگیری قرار گرفتند، دعوت می شود تا جهت شناسایی تصاویر متهمین و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر ( مسیر شرق به غرب ) – ابتدای خیابان شهید قلندری شمالی مراجعه کنند.
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 437978
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *