۰

مظاهری: تیم ملی اعزامی به ازبکستان دست و پا بسته نیست/ عیار بوکسور‌ها در قهرمانی آسیا مشخص می‌شود

مربی تیم ملی بوکس گفت: تیم ملی ایران دست و پا بسته نیست و بچه‌ها باید بروند و در ازبکستان برای کسب مدال بجنگند.
مظاهری: تیم ملی اعزامی به ازبکستان دست و پا بسته نیست/ عیار بوکسور‌ها در قهرمانی آسیا مشخص می‌شود
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،علی مظاهری در مورد شرایط تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: متأسفانه به دلیل شرایط شخصی در اردوهای تیم ملی حضور ندارم و پس از پایان کار شخصی به اردوها اضافه خواهم شد، اما از راه دور از شرایط ملی پوشان حاضر در اردوها باخبر هستم، همه نفرات حاضر در اردو از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده‌آلی قرار دارند انشاالله که در مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی بتواند نتایج خوبی را کسب کند.
وی در ادامه افزود: عیار ملی‌پوشان ما در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص می‌شود البته ما از جوانان خیلی انتظار نداریم، به هر حال آنها باید تجربه‌اندوزی کنند. ما می‌توانیم با آنالیز کردن آنها در مسابقات قهرمانی آسیا از نقاط ضعف و قوت همه ملی‌پوشان مطلع شویم و پس از آن می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم که در بازی‌های آسیایی اندونزی چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.
مظاهری در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: تا چند روز آینده اسامی تمام تیم‌های حاضر در قهرمانی آسیا اعلام خواهد شد، قطعاً آنها را آنالیز می‌کنیم تا ببینیم که چه کشورهایی با چه نفراتی به این مسابقات اعزام خواهند شد. کشور ازبکستان میزبان این مسابقات است و بوکس برای آنها مهم است. قزاقستان نیز با ترکیب کامل راهی این مسابقات شده و مدافع عنوان قهرمانی است. تا آنجا که من اطلاع دارم کشورهای آسیای میانه با تمام قوا می‌آیند. البته تیم ملی ایران دست و پا بسته نیست و بچه‌ها باید بروند و در ازبکستان بجنگند.
وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما در مورد کسب مدال چیست، گفت: قطعاً ملی‌پوشان ما در این رقابت ها می‌توانند خوش بدرخشند، ما به دنبال کسب مدال خوشرنگ نیستیم، به دنبال آماده کردن تیم ملی برای بازی‌های آسیایی اندونزی هستیم و هدف اصلی ما در آن رویدادها است. ما نمی‌خواهیم در بازی‌هایی آسیایی مدال برنز کسب کنیم و به دنبال کسب مدال طلا هستیم.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 437928
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *