۰

رجبی: دغدغه اصلی بازیکنان مسائل مالی است/ وقتی سیستم و قانون باشد، فرقی ندارد چه کسی پشت میز است

سرپرست دبیری فدراسیون هندبال گفت: قطعاً من تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم جواب اعتماد رحیمی و جامعه بزرگ هندبال را بدهم.
رجبی: دغدغه اصلی بازیکنان مسائل مالی است/ وقتی سیستم و قانون باشد، فرقی ندارد چه کسی پشت میز است
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،محمدرضا رجبی درمورد انتخابش به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون هندبال اظهار داشت: واقعیت این است که کار سختی است. با توجه به برنامه‌های بلند مدتی که فدراسیون هندبال دارد بدون شک تمام مسئولان فدراسیون روزهای شلوغی را تجربه خواهند کرد. من هم با توجه به وظایف خود دیگر به عنوان بازیکن فعالیت نخواهم کرد.
سرپرست دبیری فدراسیون هندبال ادامه داد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که رو به جلو حرکت کنیم. برنامه‌های تیم‌های ملی و لیگ مانند سال‌های گذشته جریان خواهد داشت، اما سعی می‌کنیم کیفیت آنها را بالا ببریم.
رجبی عنوان کرد: باید از اعتماد و انتخاب رحیمی تشکر کنم. او سال‌ها است که به عنوان مدیری برجسته فعالیت می‌کنند و به تمام زوایای ورزش آشنا است، با این حال کاملاً به روز بوده و از نیروهایش هم ایده‌های جدید می‌خواهد. قطعاً من تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم جواب اعتماد رحیمی و جامعه بزرگ هندبال را بدهم. همه باید دست به دست هم بدهند تا هندبال به روزهای خوب گذشته‌اش بازگردد و حتی بهتر از آن دوران شود.
وی افزود: باید از فرامرز می‌آبادی، دبیر سابق و از پیشکسوتان هندبال هم تشکر کنم. می‌آبادی سال‌های سال برای هندبال زحمت کشیده است و در سمت دبیری هم اقدامات خوبی انجام داده است. من برای شروع کارم از او رخصت گرفتم. از می‌آبادی و همه بزرگترهای هندبال هم می‌خواهم که برای موفقیت این رشته یک بار دیگر دور هم جمع شوند و کمک کنند.
سرپرست دبیری فدراسیون هندبال درخصوص سوابق مدیریتی‌اش، گفت: مدیریت‌ کلان و بزرگی نداشتم؛ مدتی دبیر کمیته آموزش فدراسیون و رئیس کمیته آموزش هیأت هندبال استان تهران بودم. حالا هم دانشجوی دکترای تربیت بدنی در دانشگاه علامه هستم. با این حال دبیری تمام وقت خواهم بود. در شرایط کنونی خون تازه‌ای به رگ‌های فدراسیون تزریق شده و شرایط تغییر کرده است، به همین دلیل باید تمام وقت خود برای پیش برد کارها سرکار باشم.
رجبی در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: بالاخره هر کاری استرس و نگرانی خاصی خودش را دارد، البته استرس همیشه هم بد نیست چراکه گاهی همین استرس موجب می‌‌شود تا عملکردمان را بهتر کنیم. شرح وظایف من و تمام اعضای فدراسیون مشخص است و همین امر باعث می‌شود مشکل خاصی پیش نیاید.
وی با اشاره به رسانه‌ها و تاثیرات آنها، عنوان کرد: حالا که همه آمده‌اند تا به این رشته کمک کنند از رسانه‌ها هم می‌خواهم در راستای کمک به هندبال قلم بزنند. هندبال پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم با کمک رسانه‌ها بتوانیم این رشته جذاب را بیشتر به مردم نشان دهیم تا از این طریق باعث توسعه و گسترش هندبال در جامعه و جذب اسپانسرهای خوبی شود .قطعاً هندبال ایران پتانسیل بالایی دارد و با این شرایط حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا و جهان خواهیم داشت.
سرپرست دبیری فدراسیون هندبال درمورد حمایت ملی‌پوشان و اهالی هندبال از انتخاب وی، اظهار داشت: از تمام کسانی که به من لطف داشتند، تشکر می‌کنم، اما این محبت‌ها کار مرا سخت‌تر می‌کند و مسئولیت مرا بیش از بیش می کند. من سال‌ها در تیم‌های ملی بودم و مشکلات تیم ملی، بازیکنان و باشگاه‌ها را به خوبی می‌دانم. بدون شک دغدغه اصلی بازیکنان مسائل مالی و دریافت‌های به موقع است.
رجبی درخصوص اینکه گفته می‌شود جوانی‌ بودنش امکان توصیه‌پذیری را زیاد می‌کند، تصریح کرد: هر جایی که سیستم و قانون باشد دیگر فرقی ندارد که چه کسی پشت میز نشسته است. وظیفه دبیر کاملاً مشخص شده و من در چهارچوب کاری مشخص خود عمل خواهم کرد و طبیعی است که برای به ثمر رساندن هرچه بهتر وظایف خود از تجارب شخصی و پیشنهادات کاربردی صاحب نظران هندبال استقبال می‌کنم.
وی گفت: من نیروی جوانی هستم و خوشبختانه با تمام هندبالی‌ها رابطه خوبی دارم. قطعاً هر کاری از دستم برآید برای کمک به رشته خودم انجام می‌دهم. بازهم باید تشکر کنم از رحیمی که با بازگشتش به هندبال شور و حال را به این رشته آورد. من خودم قبل از اینکه سمتی بگیرم با آمدن رحیمی تغییر را حس کردم.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 437927
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *