۰
جانشين نیروی انتظامی خاش خبر داد؛

کشف بيش از ۲۴۰ كيلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ دستگيري قاتل فراري با تلاش معتمدين محلي

جانشين نیروی انتظامی شهرستان خاش از كشف بيش از 240 كيلوگرم موادمخدر در درگيري پليس با قاچاقچيان مسلح در اين شهرستان خبر داد.
کشف بيش از ۲۴۰ كيلوگرم مواد مخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ دستگيري قاتل فراري با تلاش معتمدين محلي
سرهنگ غلامرضا نورا در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در راستاي اجراي طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی این شهرستان در پي كسب خبري مبني بر جابجایی مقادير بسیار زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور فرعي دهستان اسماعيل آباد بخش مركزي خاش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و سریعاً وارد عملیات شدند.
 
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، ماموران نيروي انتظامي اقدام به ايست بازرسي در محل تردد قاچاقچيان كردند و پس از شناسايي و رويت خودروي مذكور، سوداگران به محض ورود به کمین یگان های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با آن ها درگیر شدند.
 
سرهنگ نورا گفت: با توجه به آتش شدید یگان های عملیاتی پلیس قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیدند و با استفاده از تاريكي شب، خودروي حامل مواد مخدر را رها و به آن سوی مرز متواری شدند.
 
وي با بيان اينكه قاچاقچيان قصد داشتند اين محموله مواد مخدر را به استان هاي مركزي كشور منتقل كنند، اذعان كرد: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان 140 كيلو و 290 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط شد.
 
جانشين نیروی انتظامی شهرستان خاش همچنين از عمليات موفقيت آميز ديگري خبر داد و گفت: ماموران نيروي انتظامي با انجام يكسري كارهاي اطلاعاتي توانستند باند مسلح را كه در مسئله قاچاق مسلحانه مواد مخدر فعاليت داشتند را شناسايي كنند.
 
وي با بيان اينكه خودروي قاچاقچيان در محور خاش به سراان شناسايي شد و سوداگران مرگ با يگان هاي پليس به صورت مسلحانه درگير شدند، تصريح كرد: سوداگران مرگ که توان مقابله با پلیس را نداشتن با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند.
 
نورا بيان كرد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان 102 کیلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط شد.
 
وي همچنين از دستگيري قاتل پس از چهار روز خبر داد و اذعان كرد: با هدف کاهش خسارتهای ناشی از اختلافات طایفه ای و با رایزنی مسئولان و معتمدان قاتل فرد جوان خاشی پس از گذشت چهار روز از وقوع قتل از سوی والدینش تحویل مقامات قضایی شد.
 
نورا با اشاره به دستگيري يكي از اعضاي گروهک "جیش الظلم" در خاش اظهار كرد: این شخص کارهای مالی گروهک "جیش الظلم" را پیگیری می‎کرده، دستگیر شد.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 437622
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *