۰
مسئول فوريت هاي پزشكي خاش خبر داد؛

حوادث رانندگي نوروزي در محورهاي مواصلاتي خاش تاكنون ۴ مجروح بر جا گذاشت/ نوروز را به روزهای سیاه تصادف و مرگ تبدیل نکنیم!

مسئول فوريت هاي پزشكي شهرستان خاش گفت: جاده هاي مواصلاتي اين شهرستان در آستانه سال جديد و ايام نوروز امسال باز هم شاهد اتفاقاتی تلخ بود، ۴ مجروح آماری است که از تصادفات این جاده‌ها تاکنون رخ داده است.
حوادث رانندگي نوروزي در محورهاي مواصلاتي خاش تاكنون ۴ مجروح بر جا گذاشت/ نوروز را به روزهای سیاه تصادف و مرگ تبدیل نکنیم!
عليرضا سرگزي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: بر اثر برخورد دو دستگاه پرايد با پژو 405 در محور ايرندگان به خاش دو نفر مجروح شدند.
 
وي با بيان اينكه در این حادثه بلافاصله نیروهای امداد و نجات اورژانس جاده‌ای خاش  به محل حادثه اعزام شدند، تصريح كرد: يك آمبولانس پايگاه ثابت دوراهي ايرندگان مجروحين را به بيمارستان امام خميني(ره) خاش منتقل كردند كه حال مصدومين وخيم گزارش شده است.
 
سرگزي همچنين از برخورد دو دستگاه تريلر حمل سيمان در محور خاش به ايرانشهر خبر داد و گفت: در اين حادثه دو نفر مجروح شدند كه يكي از راننده ها در سرصحنه به صورت سرپايي درمان و مجروح ديگر به بيمارستان امام خميني(ره) اعزام شد.
 
وي بيان كرد: بنا به اعلام نظر پليس؛ علت اين حادثه عدم رعايت فاصله طولي مناسب، بي احتياطي و عدم رعايت سرعت مجاز گزارش شده است.
 
مسئول فوريت هاي پزشكي شهرستان خاش با اشاره به فعالیت اکیپ‌های اوژانس در ایام نوروز، گفت: در ايام تعطيلات نوروزي، 50 نفر از پرسنل اورژانس در 8 مركز اورژانس ثابت و سيار به همراه سه دستگاه آمبولان آماده خدمات رساني به مسافران و گردشگران نوروزي هستند.
 
وي خاطرنشان كرد: مردم و رانندگان در ايام نوروز به آمبولانس ها توجه داشته باشند كه اين امر تاثير بسزايي در تسريع ماموريت ها مي تواند داشته باشد و جان بسياري از حادثه ديدگان را نجات دهد.
 
سرگزي اظهار كرد: رانندگان و مسافران نوروزي بايد با رعايت اصول ايمني و مقررات راهنمايي و رانندگي، داشتن صبر و حوصله سفري ايمن و سالمي را تجربه كنند.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 437592
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *