۰
فرماندار خاش در گفت و گو با تفتان ما؛

اعضای هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرهاي خاش و نوك آباد انتخاب شدند + اسامي

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان خاش گفت: هشت معتمد اصلي هيات اجرايي برگزاري انتخابات شوراي اسلامي شهرهاي خاش و نوك آباد انتخاب و تعيين شدند.
اعضای هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرهاي خاش و نوك آباد انتخاب شدند + اسامي
محمداكبر چاكرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در اجراي تبصره يك ماده 32 قانون انتخابات شوراها، با دعوت از 28 معتمد محلي، هشت عضو اصلي هيات اجرايي انتخابات شوراهاي اسلامي شهرهاي خاش و نوك آباد مشخص و تعيين شدند.
 
وي با بيان اينكه برگزاري انتخابات وظيفه و رسالتي سنگين و خطير است، تصريح كرد: مجريان و برگزاركنندگان انتخابات بايد با رعايت اصل بي طرفي و امانت داري در برگزاري هرچه پرشورتر و گسترده تر انتخابات سهيم و تاثيرگذار باشند.
 
چاكرزهي با تاكيد بر حضور حداكثري مردم در انتخابات سال آينده، بيان كرد: مردم هميشه درصحنه شهرستان خاش از ابتداي انقلاب شكوهمند ايران اسلامي با حضور گسترده و دشمن شكن در انتخابات عملكردي درخشان از خود بر جاي گذاشتند و با حضور گسترده خود در پاي صندوق هاي راي مشت محكمي بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام زدند و نقشه ها و توطئه هاي شوم و پليد آنان را خنثي كردند.
 
فرماندار و رئیس هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان خاش با بيان اينكه بخشداری های تابعه هیئت های اجرایی مربوطه در خصوص شوراهای روستایی را تشکیل داده اند، اذعان كرد: نوراحمد هاشمزهي 25 راي، خرم ريگي با 20 راي، عليرضا خاشي با 20 راي، آسا شعلي بر با 18 راي، شهداد ريگي كوته با 17 راي، مولوي عبدالستار حسين زهي 16 راي، مهدي اسماعيلي با 14 راي و عبدالناصر پاكزاد با 13 راي به عنوان اعضاء اصلی هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر هاي خاش و نوك آباد انتخاب شدند.
 
وي اظهار كرد: ثبت نام از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از ۳۰اسفند ماه جاری آغاز و تا ۶فروردین ماه ۹۶ در ساعت اداری در محل فرمانداری شهرستان خاش انجام می شود.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ 29 ارديبهشت ماه 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 437591
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *