۰

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم فاجعه تروریستی تاسوکی، نماد وحدت سیستان و بلوچستان است

برادر طلبه شهید مسلم لک‌زائی با بیان اینکه در آستانه بزرگداشت یازدهمین سالگرد شهدای تاسوکی قرار داریم، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم فاجعه تروریستی تاسوکی، نماد وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف در استان سیستان و بلوچستان شده است.
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم فاجعه تروریستی تاسوکی، نماد وحدت سیستان و بلوچستان است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،میثم لک‌زائی امروز در زاهدان اظهار کرد: در روزهای پایانی سال  1384 ، در استان سیستان و بلوچستان جنایتی هولناک و تکان دهنده به عنوان جهاد و مبارزه در راه خدا رخ داد و گروهکی تکفیری با نام دین و پیامبر(ص) و با شعار الله اکبر به دین و سنت پیامبر جفا و خیانت کردند.
برادر طلبه شهید مسلم لک‌زائی گفت: گروهک تروریستی معدوم عبدالمالک ریگی  22 انسان بی‌گناه و بی دفاع را با دست‌ها و چشم‌های بسته در تاسوکی در جلوی چشم زن و بچه با هدف ایجاد تفرقه بین مذاهب به شهادت رساندند که هنوز بعد از سال‌ها وقتی آن روز در اذهان مرور می‌شود اشک غم بر گونه‌‌های خانواده شهدا می‌لغزد.
وی افزود: به یقین یکی از ثمرات این خون¬های مقدس که به بار نشسته است، امنیت موجود در استان سیستان و بلوچستان است و ما شاهدیم چگونه خون به ناحق ریخته این شهدا دشمن را هر روز خوار و ذلیل¬تر کرده است.
وی ادامه داد: سال‌ها است که گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم فاجعه تروریستی تاسوکی، نماد وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف در استان سیستان و بلوچستان شده است.
برادر طلبه شهید مسلم لک‌زائی گفت: امسال هم در آخرین پنجشنبه  اسفند ماه یازدهمین سالگرد شهدای مظلوم فاجعه تروریستی تاسوکی، برنامه ای که از حبیب دلها سردار شهید حاج حبیب لک‌زائی به یادگار مانده است برگزار می‌شود و انتظار داریم مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان مانند هر سال با حضور باشکوه خود در این مراسم مرهمی بر زخم‌ها التیام نیافته خانواده‌های داغدار تاسوکی باشند.
وی بیان کرد: 26 اسفندماه جاری ساعت 14:30 دقیقه ظهر در گلزار شهدای محمد رسول الله (ص) شهرستان نیمروز میزبان مردم ولایتمدار استان هستیم.

انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 437560
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *