۰

تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی در بخش ايرندگان خاش فراهم شد/ برپايي سياه چادر و كپر در ورودي بخش ايرندگان

بخشدار ايرندگان شهرستان خاش گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی در بخش ايرندگان خاش فراهم شد و از همه ظرفیت های اين بخش در جهت ارائه تسهیلات گردشگری به مسافران نوروزی استفاده خواهد شد.
تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی در بخش ايرندگان خاش فراهم شد/ برپايي سياه چادر و كپر در ورودي بخش ايرندگان
جمشيد هاشمزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به منظور خدمات رسانی بهتربرای رفاه حال مسافران درایام تعطیلات نوروزی برنامه های ویژه ای شامل تهیه و نصب سیاه چادر، برپایی کپر، توزیع بروشور و نقشه ی راهنما، نصب چادرهای راهنما در مسیر ورودی بخش ایرندگان، اسکان مسافران در مدارس تجهیز شده، معرفی مناطق دیدنی و گردشگری بخش، خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس ۱۱۵، اکیپ هلال احمر در نظر گرفته شده که با همکاری تمام دستگاه ها و ادارات شهرستان خاش در طول ایام نوروز انجام خواهد گرفت.
 
وي با بيان اينكه در نوروز 96 سعي مي كنيم از همه  ظرفیت های بخش ایرندگان در جهت ارائه تسهیلات گردشگری به مسافران نوروزی استفاده شود، گفت: تمام دهیاران قبل از پایان سال  ۹۵ برای خدمات دهی مناسب به مسافران هموطن در ایام تعطیلات نوروزی ۹۶ با همکاری ادارات شهرستان بصورت منظم و هماهنگ شده درخدمت مسافران نوروزی خواهند بود.
 
هاشمزهي بيان كرد: در بخش ایرندگان خدمات رفاهی برای مسافران نوروزی با همکاری شوراها و دهیاران و جوانان فعال در نظر گرفته شده که مسافران از طبیعت خوب این منطقه استفاده كنند.
 
وي تصریح کرد: بیاییم بخش ایرندگان را با ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری نظیر غارها، سنگ نگاره ها، رودخانه، طبیعت سرسبز، قلعه باستانی و آبشارهای زیبای کوه بیرک به مردم سایر شهرها و استان ها در سیاه چادر بخش بشناسانیم.
 
وي اذعان كرد: مردم بخش ایرندگان مردمی مهمان نواز و خونگرم هستند و این بخش پتانسیل این را دارد تا به عنوان قطب گردشگری استان به همگان معرفی شود.
 
بخشدار ايرندگان اظهار كرد: بخش ایرندگان در سه راهی شهرستان های خاش، ایرانشهر و مهرستان قرار گرفته و می طلبد دهیاران و شوراهای هر منطقه با نصب بنر یا تابلو ظرفیت ها و مکان های دیدنی روستای خود را معرفی کنند تا مسافران نوروزی که از روستاهایی که گذر میکنند با جاذبه های گردشگری و فرهنگی هر روستا آشنا شوند.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 437484
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *