۰

تصادف محور زنجان- تبریز 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع تصادف با پنج کشته و یک مصدوم در محور زنجان- تبریز خبر داد.
تصادف محور زنجان- تبریز 6 کشته و مجروح بر جای گذاشت
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در زنجان از وقوع یک تصادف فوتی در محورهای استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این تصادف در محور زنجان- تبریز روی داده است.
وی با بیان اینکه تصادف ساعت سه و 15 دقیقه بامداد امروز روی داده است، اضافه کرد: این تصادف بین یک دستگاه کامیون و خودروی 405 روی داده است.
رئیس پلیس راه استان زنجان نوع تصادف را برخورد جلو به عقب اعلام و تصریح کرد: دلیل این تصادف خواب‌آلودگی راننده کامیون بوده است.
شیرمحمدی با بیان اینکه در این تصادف خودروی کامیون بعد از برخورد با پژو 405 از روی آن رد شده است، ادامه داد: این تصادف پنج کشته و یک مصدوم بر جای گذاشته است.
وی دختر بچه سه ساله، پسر نوجوان 12 ساله، دو خانم و یک آقا را کشته شدگان تصادف بامداد امروز اعلام کرد و گفت: یک خانم در این تصادف مصدوم شده که وضعیت خوبی دارد.
رئیس پلیس راه استان زنجان به مشکل فنی موجود در خودروهای تولید داخل به لحاظ ارتفاع اشاره کرد و گفت: ارتفاع موجود در این خودروها موجب می‌شود این خودروها بعد از برخورد با خودروهای سواری آن‌ها را به زیر چرخ بکشد.
شیرمحمدی با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی افزود: رعایت قوانین به همراه داشتن استراحت قبل و حین انجام سفر می‌تواند مانع بروز بسیاری از تصادفات شود.
انتهای پیام/فارس
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 437475
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *