۰

جست‌وجو برای اسکی‌باز ناپدید شده/ پیغام رئیس فدراسیون برای مقدید

ملی‌پوش اسکی ایران که برای حضور در مسابقات جهانی به فنلاند سفر کرده بود، ناپدید شده و جست‌وجو برای پیدا کردن این ورزشکار ادامه دارد.
جست‌وجو برای اسکی‌باز ناپدید شده/ پیغام رئیس فدراسیون برای مقدید
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،علیرضا مقدید ملی‌پوش اسکی صحرانوردی ایران که برای سفر به فنلاند برای حضور در مسابقات جهانی راهی این کشور شده بود روز گذشته ناپدید شده و جست و جو برای این ورزشکار ادامه دارد!
با توجه به اینکه برخی از ورزشکاران ایران به مرحله بعدی این مسابقات راه یافته‌اند هنوز تعدادی در فنلاند به سر می‌برند، بنابراین تیم ملی به صورت کامل به کشور برنگشته است.
ملی‌پوشان و مربیان هنوز هیچ اطلاعی از این ورزشکار ندارند و بنا بر ادعای یکی از مسئولان فدراسیون که در ایران است، جست‌وجو برای یافتن این ورزشکار ادامه دارد.
ناپدید شدن مقدید در حالی رخ داده که رئیس فدراسیون اسکی به همراه کاروان ایران در بازی های آسیایی زمستانی ساپورو به سر می برد و از همین رو با توجه به عدم همراهی تیم اعزامی به فنلاند پیغامی در تقبیح رفتار و عملکرد مقدید و عکس‌هایش برای وی ارسال کرده که اسکی باز مذکور آن را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است!
رئیس فدراسیون اسکی خطاب به علیرضا مقدید نوشته است: "آیا عکس‌های شما در شان تیم ملی است؟ سریعا بردارید. افرادی که شما را قبلا اعزام نکردند بهتر از ما عمل کردند."
با این وجود جستجوها برای تماس با مقدید و یافتن او از سوی فدراسیون اسکی برای متقاعد کردنش جهت بازگشت به ایران ادامه دارد.
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 436957
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *