۰

عباسی: سایت فدراسیون ابتدا ما را از محرومیتمان باخبر کند نه رسانه‌ها را/حرف‌هایی دارم که اول به تاج می‌زنم

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: سایت فدراسیون ابتدا ما را از محرومیتمان مطلع کند و بعد از آن اخبار را به رسانه‌ها بدهد.
عباسی: سایت فدراسیون ابتدا ما را از محرومیتمان باخبر کند نه رسانه‌ها را/حرف‌هایی دارم که اول به تاج می‌زنم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان، در خصوص محرومیتش توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، گفت: من نمی‌دانم چرا محروم شده‌ام و جالب است که رسانه‌ها زودتر از من خبر محرومیتم را اطلاع دارند.
وی در خصوص اینکه سایت فدراسیون فوتبال چنین خبری را اعلام کرده است، گفت: سایت فدراسیون فوتبال اول باید اخبار را به ما ابلاغ کنند نه اینکه به رسانه‌ها بدهند.
وی تأکید کرد: البته آقایان شنبه با من تماس گرفتند که به جلسه بروم و من گفتم نمی‌آیم و فکر می‌کنم به خاطر همین مسأله من را محروم کردند. البته زیاد برای من فرقی نمی‌کند که محروم شوم چون من از بیرون آمده‌ام تا به فوتبال کمک کنم و از جیبم در حال هزینه هستم اما وقتی این خبرها را می‌شنوم انرژی‌ام بیشتر می‌شود. متأسفانه در این چند وقت اتفاقاتی رخ داده که فعلاً در موردش حرفی نمی‌زنم و اول باید این حرف‌ها را به تاج بگویم اما اگر بعد از صحبت با تاج اتفاقی رخ ندهد مطمئناً پیرامون آن موضوعات صحبت خواهم کرد.
عباسی در پایان گفت: مردم مشهد نگران نباشند و مطمئن باشید این اتفاقات ضربه‌ای به سیاه‌جامگان وارد نخواهد کرد و ما کارمان را انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 436955
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *