۰

عابدینی: حضور در رده چهارم جهان افتخار بزرگی است/ رقیبان من ماهانه ۳۰ هزار دلار حقوق می‌‌گیرند

ستاره شمشیربازی ایران و جهان گفت: امتیازهای خوبی را کسب کردم و به رده چهارم جهان صعود کردم که این عنوان افتخار بزرگی برای من است.
عابدینی: حضور در رده چهارم جهان افتخار بزرگی است/ رقیبان من ماهانه ۳۰ هزار دلار حقوق می‌‌گیرند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،مجتبی عابدینی  در مورد کسب مقام پنجم در جام جهانی شمشیربازی لهستان اظهار داشت: مسابقات بسیار خوب بود و سطح بالایی داشت. خوشبختانه توانستم در جمع 8 نفر برتر قرار بگیریم و در نهایت پنجم شوم. امتیازهای خوبی را کسب کردم و به رده چهارم جهان صعود کردم که  حضور در رده چهارم جهان افتخار بزرگی است.
وی ادامه داد: بهترین بازیکنان جهان از فرانسه، گرجستان و آلمان را شکست دادم و در یک چهارم نهایی با نتیجه 15 بر 12 مقابل ژیلاگی قهرمان جهان المپیک باختم. نتیجه خوبی برایم بود البته یک مقدار آسیب‌دیدگی‌های جزیی در ناحیه کمر و پا داشتم.

نایب قهرمان جهان در اسلحه سابر شمشیربازی عنوان کرد:‌ این آسیب‌دیدگی‌ها سد راهم نشد چون به خودم قول داده بودم که می‌خواهم نتیجه بگیریم تمام تلاشم را کردم. پس از این رقابت‌ها نخستین هدفم درمان آسیب‌دیدگی‌ها است و بعد از آن خودم را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده خواهم کرد.
عابدینی در مورد اینکه عملکرد درخشان او در مسابقات گذشته انتظارات مردم را بالا برده است، گفت: این موضوع درست است اما کسب مقام پنجم هم نتیجه خوبی است در این رقابت‌ها بیش از 170 شمشیرباز حضور داشتند. مسابقات همانطور که گفتم سطح بسیار بالایی داشت از اینکه می‌توانم یک رده در رنکینگ جهانی صعود داشته باشم خوشحالم. 
وی با اشاره به امکانات نفرات برتر جهان عنوان کرد:‌ خوب مسلماً ما امکاناتی که آنها دارند را نداریم غیر از من سایر نفراتی که در میان 8 بازیکن برتر جهان بودند امکانات‌شان خیلی فراتر از من است. به عنوان مثال کیم از کره جنوبی که نفر اول جهان است ماهانه 30 هزار دلار حقوق می‌گیرد نباید ما از این مسائل به راحتی عبور کنیم. هرچند من این حریفان قدرتمند جهانی را شکست هم داده‌ام.
به گزارش فارس، تیم ملی شمشیربازی کشورمان که متشکل از مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی است از صبح یکشنبه کار خود را در بخش تیمی با هدایت پیمان فخری آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 436904
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *