۰
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش:

شبكه جعل اسناد و مدارك در خاش متلاشي شد/ كشف ۲۵ شناسنامه و كارت ملي جعلي

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی اعضای یک شبکه جعل اسناد و مدارك در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
شبكه جعل اسناد و مدارك در خاش متلاشي شد/ كشف ۲۵ شناسنامه و كارت ملي جعلي
سرهنگ غلامرضا اربابي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: چندي پيش در پي دريافت خبري مبني بر اينكه فردي در يكي از كافي نت هاي خاش اقدام به جعل اسناد و ترخيص خودرو از پاركينگ و صدور حواله نفت سفيد مي كند، اين مورد در دستور كار فوري ماموران نيروي انتظامي خاش قرار گرفت.
 
وي با بيان اينكه پس از بررسي صحت اين خبر با هماهنگي مقامات قضايي، ماموران نيروي انتظامي به محل مورد نظر اعزام شدند، تصريح كرد: در بازرسي از اين كافي نت تعداد يك برگ ترخيص وسايل نقليه توقيفي در پاركينگ با مهر و امضاء به صورت اسكن شده و جعلي، تعداد 7 برگ حواله نفت سفيد، تعداد دو دستگاه كيس كامپيوتر و تعداد 4 شناسنامه و 9 كارت ملي كشف و ضبط شد.
 
سرهنگ اربابي بيان كرد: پرونده متهم پس از اعتراف، جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد.
 
وي همچنين از دستگیری یک تبعه بیگانه غیر مجاز با 14 سند خبر داد و گفت: در پي دريافت خبري مبني بر اينكه يك تبعه غيرمجاز با تهيه شناسنامه ايراني براي خود ساير اعضاي خانواده اقدام به سوء استفاده كرده، اين مورد در دستور كار فوري ماموران نيروي انتظامي خاش قرار گرفت.
 
سرهنگ اربابي خاطرنشان كرد: پس از بررسي صحت اين خبر با هماهنگي مقامات قضايي، ماموران نيروي انتظامي به محل مورد نظر اعزام و در عمليات غافلگيرانه وي را در منزلش دستگير كردند.
 
وي اذعان كرد: در بازرسي از منزل اين تبعه بيگانه غيرمجاز 14 فقره اسناد جعلي شامل كارت عضويت كتابخانه، كارت مرزنشينان، كارت ملي و شناسنامه كشف و ضبط شد و پرونده متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد.
 
وی بيان كرد: این فرد متخلف با شگرد خاصی مهر و سربرگ ادارات مختلف را جستجو کرده و اسناد جعلی ادارات مختلف را با آن تهیه می کردند.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش همچنين در ادامه از دستگيري يک سارق منزل و کشف سه فقره سرقت خبر داد و گفت: ماموران نيروي انتظامي شهرستان خاش با رصد شبانه روزي توانستند سارق سابقه دار را شناسنايي و طي يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير كنند.
 
وي با بيان اينكه زماني كه سارق با ادله و مستندات روبه رو شد به سرقت هاي خود اعتراف كرد، ادامه داد: اين سارق به سه فقره سرقت اعتراف كرد.
 
وي از كشف 4 نفر شتر قاچاق در شهرستان خاش خبر داد و بيان كرد: ماموران انتظامي دهستان گوهركوه شهرستان خاش به دو دستگاه حامل شتر مشكوك شدند و دستور ايست را صادر كردند.
 
سرهنگ اربابي خاطرنشان كرد: قاچاقچيان بدون توجه به فرمان ايست پليس، به طرف آنها تيراندازي كردند.
 
وي ادامه داد: ماموران طي اين عمليات مسلحانه توانستند سه قاچاقچي را دستگير و نيز 4 نفر شتر فاقد مجوز و مدارك دامپزشكي را به ارزش 120 ميليون ريال را كشف و ضبط كنند.
 
سرهنگ اربابي همچنين از هلاكت شرور و تروريست مسلح معروف در خاش خبر داد و بيان كرد: ماموران نيروي انتظامي توانستند با انجام يكسري كارهاي اطلاعاتي و اقدامات تخصصي محل تردد اين شرور را شناسايي و در عمليات مسلحانه وي را به هلاكت رساندند.
 
وي با بيان اينكه در بازرسي از خودروي پژو پلاك مخدوش اين شرور 5 قبضه سلاح جنگي كشف شد، اظهار كرد: اين شرور داراي 15 فقره سابقه سرقت مسلحانه خودرو در شهرستان هاي ايرانشهر، خاش، زاهدان، قتل مسلحانه يك بسيجي، جابجايي مسلحانه مواد مخدر، راه بندي، حمله به پايگاه بسيج، همكاري با گروه هاي معاند، گروگانگيري در كرمان و چندين درگيري مسلحانه ديگر با ماموران انتظامي نيز در پرونده خود داشته است.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۱۴
کد مطلب: 436801
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *