۰

اپل استارتاپ تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی را خرید

با تصاحب استارتاپ RealFace، انتظار می‌رود اپل در آینده‌ی نزدیک هویت کاربران را با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی به آیفون‌هایش اضافه کند.
اپل استارتاپ تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی را خرید
به گزارش سرویس طنزوسرگرمی  تفتان ما،بر اساس شنیده‌ها، اپل استارتاپ RealFace را که در زمینه‌ی توسعه‌ی روشی برای اعتبارسنجی کاربران از طریق تکنولوژی تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، تصاحب کرده است. در صورتی که این تصاحب رنگ واقعیت به خود بگیرد، باید در انتظار اضافه شدن قابلیت تشخص هویت کاربران بدون نیاز به وارد کردن رمز یا سنسور اثر انگشت در گجت‌های اپلی باشیم؛ چراکه تکنولوژی RealFace امکان تشخیص چهره کاربران با بهره‌گیری از هوش مصنوعی را فراهم می‌کند. این استارتاپ از الگوریتم‌های مبتنی بر یادگیری عمیق برای تشخیص چهره استفاده می‌کند. هنوز مشخص نیست که اپل با چه شرایطی این استارتاپ را به تصاحب خود درآورده است.
  هرچند هنوز جزئیاتی در رابطه با این تصاحب ارائه نشده، اما پس از انتشار گزارش مربوط به تصاحب RealFace، وب‌سایت این کمپانی به‌طور کامل از دسترس خارج شده است.   اپل با خرید کمپانی‌هایی که در زمینه‌ی توسعه‌ی روش‌هایی برای تشخیص چهره فعالیت می‌کنند، چندان غریبه نیست. در صورتی که این کمپانی درصدد جایگزینی روش وارد کردن رمز عبور و همچنین استفاده از سنسور اثر انگشت برای اعتبار سنجی کاربران باشد، بهترین روش، بهره‌گیری از تشخیص چهره کاربر است که در تمام شرایط می‌توان از آن استفاده کرد.   انتهای پیام/  
سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 436796
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *