۰

رفاقت باید جایگزین رقابت در بین جوانان شود/ رقابت 60 نفر از داوطلبان جوان هلال احمر خاش در مسابقات رفاقت مهر + تصاوير

رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش گفت: رفاقت باید جایگزین رقابت در بین جوانان شود و جمعيت هلال احمر اين شهرستان تلاش مي كند تا با ايجاد بستر مناسب آموزشي و فضاي رقابتي سالم ميان جوانان و نوجوانان، نيروهاي زبده و مجرب را براي مقابله با حوادث احتمالي تربيت و آموزش دهد.
رفاقت باید جایگزین رقابت در بین جوانان شود/ رقابت 60 نفر از داوطلبان جوان هلال احمر خاش در مسابقات رفاقت مهر + تصاوير
محمدامين حسين زهي در حاشيه برگزاري مسابقات رفاقت مهر در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: اين مسابقات در سال هاي اخير با نتايج بسيار مثبت و خوبي همراه بود و امسال نيز خوشبختانه از اين مسابقات استقبال بسيار خوبي شد.
 
وي با بيان اينكه خرد جمعي در اجراي هرچه بهتر مسابقات رفاقت مهر بسيار تاثيرگذار است، تصريح كرد: استفاده و بهره مندي از نظرات اساتيد مطرح در حوزه امداد و نجات در اجراي اين مسابقات بسيار موثر است.
 
حسين زهي گفت: مسابقات رفاقت مهر هرساله با هدف سنجش آموخته هاي امدادي و فرهنگي امدادگران هلال احمر برگزار مي شود.
 
وي با بيان اينكه مسابقات رفاقت مهر در 4 رشته امداد و كمك هاي اوليه، حمل مصدوم، چادرزني، امدادگري و اسكان اضطراري برگزار شد، افزود: جمعيت هلال احمر شهرستان خاش تلاش مي كند تا با ايجاد بستر مناسب آموزشي و فضاي رقابتي سالم ميان جوانان و نوجوانان، نيروهاي زبده و مجرب را براي مقابله با حوادث احتمالي تربيت و آموزش دهد.
 
وی با بیان اینکه مسابقات رفاقت مهر با رویکرد ایجاد رفاقت و همدلی بین جوانان برگزار می شود، ادامه داد: بيست و هشتمين مرحله مسابقات رفاقت مهر با حضور 60 نفر خواهر و برادر امدادگر در قالب 10 تيم امدادي در شهرستان خاش برگزار شد.
 
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش با بيان اينكه رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشر دوستی شعار اين دوره از مسابقات بود، خاطرنشان كرد: این مسابقات یکی از فعالیت های فرهنگی ورزشی امدادی است که برای جوانان و کانون های جوانان بين سنين 18 تا 29 سال در شهر خاش برگزار شد.
 
وي با بيان اينكه میزان آمادگی و حضور فکری جوانان این شهرستان بر اساس آیتم های تحت آزمون در رده کیفی بالایی قرار دارد، گفت: اين مسابقات با هدف رقابت سالم، ترويج و گسترش فرهنگ دوستي و مهرباني، پرورش روحيه مسئوليت پذيري و افزايش سطح علمي جوانان برگزار شد.
 
حسين زهي با بيان اينكه كشف، رشد و پرورش استعدادهاي فرهنگي، امدادي و علمي اعضاي جوان هلال احمر خاش از ساير اهداف برگزاري مسابقات رفاقت مهر است، افزود: در اين مسابقات امدادگران با محك زدن علم و آگاهي خود از رشته هاي امدادي، اسكان اضطراري و طراحي اردوگاه، پانداژ، آتل بندي و غيره توانستند با انجام رقابتي سالم در قالب رشته هاي مختلف از تجربه هاي يكديگر استفاده و كار گروهي و زندگي اردوگاهي و در كنار يكديگر را تجربه كنند.
 
وي اذعان كرد: مسابقات رفاقت مهر بسيار مفيد و حياتي است و اينگونه مسابقات در راستاي افزايش توان اعضاء در مواقع حساس و بحراني كه بتوانند توان خود را در عرصه هاي مختلف آزمايش و نواقص را برطرف كنند تا در شرايط خطرناك با مشكلات و سختي ها بهتر برخورد كنند و جان هموطنان را نجات دهند.
 
حسين زهي اظهار كرد: مرحله استانی مسابقات رفاقت مهر با حضور تیم منتخب شهرستانها در خرداد ماه سال آینده در زاهدان برگزار خواهد شد و تیم‌های اول در هر رشته به مرحله کشوری راه یافته اند و در مسابقات رفاقت مهر کشوری که متعاقباً تاریخ و محل برگزاری آن اعلام می شود شرکت خواهند کرد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 436783
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *