۰
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش:

ماهانه يك هزار و ۲۷۰ تن آرد بین نانوایی های شهرستان خاش توزيع مي شود/ نظارت شديد و مستمر نانوايي هاي شهرستان خاش در ايام نوروز

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: ماهانه يك هزار و 270 تن آرد بین 127 نانوايي يارانه پز اين شهرستان توزيع مي شود.
ماهانه يك هزار و ۲۷۰ تن آرد بین نانوایی های شهرستان خاش توزيع مي شود/ نظارت شديد و مستمر نانوايي هاي شهرستان خاش در ايام نوروز
مهدي اسماعيلي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه نان مصرفی شهروندان و مسافران را در ايام نوروز تامین خواهيم كرد، اظهار كرد: با توجه به تجربه هاي سال هاي اخير، پيش بيني مي كنيم امسال نيز در خصوص تامين نان مصرفي مردم مشكلي نداشته باشيم و واحدهای نانوایی در نوروز، ساعت های کار طولانی تری خواهند داشت.
 
وي با بيان اينكه نانوایی ها صبح ها و عصرها تا زمانی که مشتری داشته باشند، به کارشان ادامه خواهند داد، تصريح كرد:  99 درصد از سهميه آرد خبازي ها در شهرستان خاش جذب شده و جهت تبديل نانوايي هاي حمايتي به آزادپز هيچ محدوديتي وجود ندارد.
 
اسماعيلي بيان كرد: نانوایان می توانند از بیستم اسفندماه جاری نسبت به دریافت سهمیه آرد فروردین ماه اقدام كنند.
 
وي با بيان اينكه با هرگونه تخلف، گرانفروشی و عرضه نان بی‌کفیت برخورد می‌شود، گفت: هماهنگي هاي لازم با ادارات ميراث فرهنگي، دامپزشكي و شركت نفت خاش جهت بازرسي و نظارت در ايام نوروز انجام شده و كشيك خبازي ها در ايام نيز در حال ساماندهي است.
 
اسماعيلي ادامه داد: نانوایی‌ها كه در ايام نوروز كشيك هستند در سطح شهرستان پراکنده اند و تلاش شده بیشتر در مناطق گردشگرپذیر باشند تا دسترسی مسافرین نوروزی به نان تسهیل شود.
 
وي بيان كرد: اطلاعات، آدرس و شماره این نانوایی‌ها در چادرهای راهنمای مسافر ورودی شهر خاش به مسافران ارائه خواهد شد و حتی الامکان واحدهای خبازی نمونه اين شهرستان انتخاب مي شوند.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش خاطرنشان كرد: كيفيت نان در اين شهرستان مطلوب است و قيمت ها نيز در جهت حمايت از مصرف كننده همواره كنترل و نظارت مي شود.
 
وي با بيان اينكه در حال حاضر حدود يك هزار و 270 تن آرد به صورت ماهيانه بين نانوايي هاي خاش توزيع مي شود، افزود: روستاییان و عشایر اين شهرستان نیز 313 تن آرد خام در ماه دریافت می کنند.
 
وي با اشاره به اقتصادمقاومتي، گفت: از سه برنامه اصلی در خصوص اقتصاد مقاومتی،  کیفیت نان و کاهش ضایعات نان  است كه بايد خبازي هاي اين شهرستان به اين اصل مهم توجه كنند.
 
اسماعيلي تصريح كرد: استفاده از نان سالم حق مصرف كننده است و نبايد نانوايي ها و واحدهاي خبازي از افزودني هاي غيرمجاز در تهيه نان استفاده كنند و مسائل بهداشتي را بايد رعايت كنند.
 
وي با بيان اينكه 127 واحد خبازي شهرستان خاش از سهميه حمايتي آرد بهره مند هستند، اذعان كرد: از اين تعداد 70 واحد در شهر خاش و 57 واحد در روستاهاي تابع برخوردار هستند و 15 نانوايي به صورت آزادپز فعاليت مي كنند.
 
اسماعيلي از شهروندان خواست که هرگونه تخلفات صنفی را به شماره تلفن 124 ستاد خبری گزارش كنند.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۴
کد مطلب: 436782
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *