۰
در سن ۵۳ سالگي؛

امام جمعه شهرستان خاش بر اثر ايست قلبي به ملكوت اعلي پيوست

فرماندار شهرستان خاش گفت: حجت الاسلام محمدحسين ميري امام جمعه فقيد شهرستان خاش در سن 53 سالگي به ملكوت اعلي پيوست.
امام جمعه شهرستان خاش بر اثر ايست قلبي به ملكوت اعلي پيوست
محمداكبر چاكرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما ضمن تاييد خبر درگذشت امام جمعه شهرستان خاش، اظهار كرد: حجت الاسلام محمدحسين ميري بامداد امروز براثر ايست قلبي تنفسي در زاهدان دارفانی را وداع گفت.
 
وي  با بيان اينكه حجت الاسلام ميري پس از فوت به سردخانه بيمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان منتقل شد، تصريح كرد: اين روحاني عالي مقام در روستاي شيب آب زابل ديده به جهان گشود و تحصیلات ابتدایی تا متوسطه را در این شهرستان به پایان رساند و و در سن 55 سالگي دعوت حق را لبيك گفت.
 
فرماندار خاش تصريح كرد: حجت الاسلام ميري از شهريور سال 1374 به مدت 21 سال بعنوان نخستين امام جمعه شهرستان خاش مشغول به فعاليت بود.
  وي خاطرنشان كرد: اين روحاني اخلاق بسيار نيك و خوبي داشتند و او برای خدا مبارزه و اقدام می کرد و هميشه در برنامه ها و جلسات حضوري پررنگ داشت.
 
فرماندار خاش با بيان اينكه هنوز زمان تشيع جنازه و مراسم خاكسپاري اين روحاني بزرگ مشخص نيست، اظهار كرد: این ضایعه دردناک را به خانواده اين مرحوم تسليت عرض مي كنم.
 
** مديريت و اعضاي هيأت تحريريه تفتان ما اين ضايعه دردناك و غم انگيز را به جامعه  روحانیت، مردم شهرستان خاش و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض مي نمايند و برای آن مرحوم غفران الهی را طلب مي نمائيم.
 
 
*** اخبار تكميلي متعاقباً اعلام مي شود
 
انتهاي پيام/
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 436746
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *