۰
رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش:

مردمی بودن مهمترین ویژگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر در شهرستان خاش است/ اجراي باشكوه و گسترده برنامه هاي دهه فجر پادزهري در مقابل تحريم هاي دشمنان

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: مردمی بودن مهمترین ویژگی برنامه های گرامیداشت ايام الله دهه مبارك فجر در شهرستان خاش است و انقلاب اسلامي ايران برگرفته از بينش عميق توحيدي و مجاهدت هاي شهداي هشت سال جنگ تحميلي است.
مردمی بودن مهمترین ویژگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر در شهرستان خاش است/ اجراي باشكوه و گسترده برنامه هاي دهه فجر پادزهري در مقابل تحريم هاي دشمنان
حجت الاسلام اكبر نيري در نشست هماهنگی و هم اندیشی اعضاء ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان خاش، اظهار كرد: تمامي دستگاه ها و ادارات شهرستان خاش بايد در راستاي اجراي هرچه بهتر و باشكوه تر برنامه هاي دهه مبارك فجر همكاري كنند.
 
وي با اشاره به سخني از امام راحل كه مي فرمايند:"حفظ و نگهداری این انقلاب از پیروزی آن مشکل تر است"، تصريح كرد: انقلاب شكوهمند ايران اسلامي احياگر سربلندي ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي است و سبب ارتقاء جايگاه امروز ايران در دنيا شده است.
 
حجت الاسلام نيري با تاكيد بر حضور گسترده و باشكوه مسئولان و مردم شهرستان خاش در مراسمات دهه مبارك فجر، گفت: انقلاب اسلامي ايران برگرفته از بينش عميق توحيدي و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشوراي حسيني و مجاهدت هاي شهداي هشت سال جنگ تحميلي بود.
 

 
وي خاطرنشان كرد: شهداي جنگ تحميلي با تبعيت از فرمايشات و دستورات امام خميني(ره) در برابر حكومت استبدادي ايستادند و در اين مقاومت جانانه با افتخار به فيض شهادت نائل آمدند و نگذاشتند دشمن به ايران اسلامي نفوذ كند.
 
* انقلاب ايران اسلامي الگو و سرمشق ساير كشورهاي دنيا است
معاون سياسي اجتماعي فرماندار شهرستان خاش در ادامه اين نشست، بيان كرد: بايد برنامه هاي دهه مبارك فجر امسال به گونه اي باشد كه با استفاده از شيوه ها وروش هاي عامه پسند شاهد اشاعه و ترويج آرمان هاي انقلاب اسلامي به خصوص در نسل هاي جديد جامعه باشيم.
 
محمد احمدي بولاغ با بيان اينكه انقلاب ايران اسلامي الگو و سرمشق ساير كشورهاي دنيا در حركت هاي انقلابي و بيداري اسلامي است، تصريح كرد: امروز در سراسر دنيا نگاه ها معطوف به ايران اسلامي است و حضور باشكوه و گسترده مردم در برنامه ها و مراسمات و صحنه ها در نگاه بين المللي تاثيرگذار است و دشمنان را مايوس و نااميد مي كند.
 
وي خاطرنشان كرد: بايد بركات و دستاوردهاي انقلاب به نسل هاي سوم و چهارم منتقل شود چرا كه فاصله بين نسل هاي امروز با گذشته سبب ايجاد مشكل مي كند و مسئولان بايد در اين حوزه با نشر ارزش ها و حقايق انقلاب، اجازه ندهند تا دشمنان، جوانان اين مرز و بوم را منحرف كنند.
 

 
احمدي با اشاره به نقش بسيار تاثيرگذار امام راحل در پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، بيان كرد: انقلاب ايران اسلامي بدون شك معجزه قرن بود كه با رهبري امام خميني(ره) آغاز شد و  با لبيك مردم هميشه در صحنه و بيدار ايران اسلامي ستون حكومت ظلم را به لرزه در آوردند و پيروز شدند و دشمن را شكست دادند.
 
وي با بيان اينكه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در ۱۷ کمیته برنامه ریزی شده است، گفت: کمیته های پشتيباني و تداركات، محرومين، روستاييان و عشاير، فرهنگيان، ورزشكاران، دانشگاهيان، كارگري، بهداشت و درمان، خدمات و توسعه و عمران شهري و روستايي، فرهنگي و هنري، اطلاع رساني و تبليغات، شهداء و ايثارگران، بسيج و نيروهاي مسلح و امنيت از جمله كميته هاي است كه بايد قبل از دهه فجر فعاليت خود را آغاز كنند.
 
احمدي خاطرنشان كرد: برپايي جشن هاي انقلاب، برپايي شب شعر انقلاب، برپايي نمايشگاه صنايع دستي و سياه چادرهاي فرهنگي و نمايش آيين هاي بومي و محلي شهرداري و دهياران، اجراي مسابقات شتر دواني و ورزش هاي بومي و محلي، نصب پلاكادر و پرچم در سردرب ادارات و نهادها، نشست هم انديشي پيشكسوتان و ايثارگران عرصه دفاع مقدس،  برپايي ايستگاه هاي صلواتي و پخش شربت و شيريني، بازخواني تاريخ انقلاب در مدارس و دانشگاه ها برخي از اقدامات و برنامه هاي دهه مبارك فجر در شهرتسان خاش است.
 
وي اظهار كرد: برگزاري مسابقات تيراندازي اهداف پروازي تراپ ويژه مديران، مسابقات واليبال و بوكس قهرماني استان، برپايي رژ موتوري يگان هاي نمونه نيروهاي مسلح، راه اندازی خانه های هلال روستایی، توسعه دپارتمان کارخانه سیمان، میزبانی مسابقات ورزشی استان، جشنواره کودک مسلمان بلوچ،  نواختن زنگ انقلاب و اجراي سرود انقلاب با شركت 1357 دانش آموز، پروژه های بهداشتی درمانی، اهدای خون، همايش پياده روي و دوچرخه سواري، اهداي جهزيه به نوعروسان تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره)، اولين يادواره شهيد عباس زاده بعنوان نخستين شهيد راه انقلاب در شهرستان خاش، مسابقات نقاشي و كتابخواني، اجراي مسابقات فرهنگي و ورزشي در نقاط شهري و روستايي و محافل و مسابقات معنوي انس با قرآن، عطرافشاني گلزار شهداء، برپايي يادواره شهداء و ويزيت رايگان شهروندان از ساير برنامه هاي ايام الله دهه مبارك فجر در خاش است.
 

 
همچنين در ادامه برخي از مسئولان و اعضاي ستاد گراميداشت دهه مبارك فجر شهرستان خاش به بيان و تشريح برنامه هاي سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب پرداختند.
 
گفتني است؛ در جهت برگزاري هرچه بهتر و باشكوهتر ويژه برنامه هاي دهه فجر نشست شئونات مذهبي شهرستان با حضور اعضاي اين نشست نيز برگزار شد.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 435940
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *